vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Ostaa uusi tietokone ...

Reply

Thread Tools
Old 4 lokakuu 2007, 17:07
Jäsen

Hei,

Olen kiinnostunut rakentamaan uuden tietokoneen kuten kaivos on saada hieman kulunut, en ole todellakaan ollut katsot laitteisto koska olen rakentanut tätä. Olen yrittänyt HAKU noin, mutta kaikki Mielestäni on Intel / AMD haters, Windows / Linux haters jne. ..

Anyways, olen HAKU viettää melkoisesti ja ovat onnistuneet keksimään tämän ATM:

XFX nForce 680i SLI SKT 775 laivalla 8 ääntä ATX emolevy

Intel Core 2 Extreme QX6700 Quad Core (4x2.66Ghz) 8Mb Cache 1066FSB OEM Processor

2x Point Of View 8800GTX 768MB DVIx2 TVO: n PCI-E Graphics Card

2x Liteon 20X SATA DVD ± RW / RAM With Beige, Black & Silver Bezel + Nero - Retail

2x Corsair 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 XMS2 Memory Non-ECC Unbuffered CL4 (4-4-4-12)

2x Maxtor SMT3500630AS 500GB SATAII Kiintolevy 16 Mt Cache - OEM

ZXT Lexa Aluminium tapauksessa LCD Lämpötila Näyttö

Coolermaster RealPower Pro 850W PSU - 6x 12v Kiskot, 4x PCI-E Liittimet, 13.5cm Fan

Zalman RESERATOR XT Black Edition Hybrid Liquid Cooling System

Anyways, haluan asiantuntijalausuntoja esimerkiksi muutokset ihmiset tekevät ja miksi, myös kaikki yhteensopimattomuudet ihmiset näkevät, onko,

Kiitos,

Gareth
Old 5 lokakuu 2007, 03:36
Rahoittajien ryhmän

Jätän asiantuntijoiden antaa lisää yksityiskohtaista vastausta, mutta sanoisin, 2 asiaa:

1. Sinun PSU on todennäköisesti tehokkaampi kuin mitä todella tarvitsemme.

2. I dont tietää hinnat Yhdistyneessä kuningaskunnassa, täällä Japani hinta on QX6700 on super kalliita. Haluat ehkä katsoa, että Q6600. Sen paljon paremmin hinnoiteltuja ja overclocks hyvin. Minulla on yksi ja sen tällä hetkellä käynnissä on 3.2Ghz ilman ongelmia.

Toivomme, että tämä oli hyödyllinen.

My System: Norsumanageri

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Emolevy:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Samsung HD501
Optinen asema (t):
Asus drw-1814BLT
Asia / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Jäähdytys:
Thermalright Ultra-120 äärimmäinen
Network / Internet:
Monitor (t):
Dell 2005FPW 20 tuuman
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old 5 lokakuu 2007, 03:47
Jäsen

Hei,

The Q6600 on paljon halvempi, mutta on olemassa huomattavia eroja? Onko kukaan tiedä?

Myös, olin hämmästelemättä PSU, luulin, että minulla voi olla tarpeen tehokkaampi, kuten aion olla käynnissä 2x Geforce 8800 GTX vuonna SLI, kukaan voi tarkistaa?
Old 5 lokakuu 2007, 04:58
Rahoittajien ryhmän

There's no yhteensopimattomuudet, että voin nähdä. The PSU taksoitus näyttää hienosti, kuin 8800GTX: n kaltaista paljon mehua. I'd mieluummin nähnyt Enermax Galaxy sen sijaan, että Coolermaster mutta sitä enemmän henkilökohtaista mieluummin kuin mitään.

Cyber tekee hyvän huomion CPU, mutta jos sinulla ei tule olemaan overclocking sitten se on hyvä siru harkitsee muun rakentaa spec.

Olen utelias siitä, miksi Zalman though. Se on iso, kallis, on sijoitettu aivan jäähtyä on paras (hieman yli CPU). Ja ei todellakaan mitään etuja yli yhden 120mm tuulettimen säteilijä voidaan saattaa sisäisesti tapauksessa kokoa ja asettelua riippuvainen tietenkin. Jos se oli minulle I'd Tarkastelemme joka Swiftech H20 120 kompakti.

Olen teidän kanssanne menossa Nestejäähdytys varten suoritin, kuten A-quad, mutta voit tehdä paremmin ja halvemmalla, kuin Reserator.

Vaihtaa Maxtor n Samsung T166 tai Hitachi Deskstars ja sinulle kultaa.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 5 lokakuu 2007, 05:34
Jäsen

Hei,

Kiitos kirjallisesti takaisin, olen tehnyt muutoksia neste jäähdytys pakki ja kovalevyjä. En ole vielä tehnyt mielestäni noin jalostaja, minun ei pysty overclock kanssa QX6700? ja jos oli, joista yksi olisi parempi arvo, suorita paremmin jne. ..

Myös, miten tämä järjestelmä suoritetaan kokonaisuudessaan, esim. voiko grafiikkasovitinta hoitaa kaiken mitä heittää niitä, minä ehkä parempi kanssa AMD CPU suorituskyvyn?

Minulla ei ole talousarvio (sellaisenaan tietysti syystä), haluan, että tämä on minun "Dream" tietokoneella, lol.

Tässä on uudistettu luettelo:

Intel Core 2 Extreme QX6700 Quad Core (4x2.66Ghz) 8Mb Cache 1066FSB OEM Processor

2x Liteon 20X SATA DVD ± RW / RAM With Beige, Black & Silver Bezel + Nero - Retail

2x Corsair 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 XMS2 Memory Non-ECC Unbuffered CL4 (4-4-4-12)

2x Hitachi Deskstar 7k500 500GB SATA2

Coolermaster RealPower Pro 850W PSU - 6x 12v Kiskot, 4x PCI-E Liittimet, 13.5cm Fan

Swiftech H20-120 Compact CPU jäähdytyksen pakki

Thanks for help.

Gareth
Old 5 lokakuu 2007, 06:00
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by gbasterfield View Post
Hei,

Kiitos kirjallisesti takaisin, olen tehnyt muutoksia neste jäähdytys pakki ja kovalevyjä. En ole vielä tehnyt mielestäni noin jalostaja, minun ei pysty overclock kanssa QX6700? ja jos oli, joista yksi olisi parempi arvo, suorita paremmin jne. ..

Myös, miten tämä järjestelmä suoritetaan kokonaisuudessaan, esim. voiko grafiikkasovitinta hoitaa kaiken mitä heittää niitä, minä ehkä parempi kanssa AMD CPU suorituskyvyn?

Minulla ei ole talousarvio (sellaisenaan tietysti syystä), haluan, että tämä on minun "Dream" tietokoneella, lol.

Tässä on uudistettu luettelo:

Thanks for help.

Gareth
Järjestelmää kokonaisuutena melko paljon syödä mitään heittää sitä. Jos aiot oc suoritintehon ensinnäkin kiinni Nestejäähdytys, oikeastaan kiinni Nestejäähdytys anyway. Mutta et saa vakaan oc ilmaan. Toiseksi, I'd go on Asus Striker Extreme jos aiot oc suoritintehon, parempi jännitteet ja bios kuin XFX. Infact, että 680 piirisarja yksin ei parempi mobo, erityisesti oc'ing.

I'd recommend menossa varten Q6600 kuin Cyber totesi vaikka oc'ing, sinun yli todennäköisesti saavuttaa sama taksoitus kanssa QX6700 huomioon FSB: n pääsette kanssa iskijä. Kyse ei ole siitä, säästävät rahaa suorittimen, se on noin bang-for-buck. Varmaa, että Q6600 on huippu-lukittu, mutta vain nostamalla kerrannaisvaikutus on CPU ei ole edullisin tapa oc järjestelmä on sanonut. Saat eniten hyötyä lisäämällä FSB, mitä Striker syntyi tehdä.

Haluan vain saada 2 kortit jos pelaa useita pelejä, jotka tukevat dual-kortin asetukset, jos et, niin sen turhaa saa kaksi korttia.

Toinen asia on, jos olet pelaamista, jos se alittaa 1920x1200 (24 tai 27 "näyttö), se on myös turhaa menossa GTX kuin sinun koskaan näe eduksi saada kyseiselle kortille (s).

A 640mb GTS käsittelevät mitään enintään 1680x1050, vaikka sitten dual-kortin tapana oikeastaan mitään etuja, vaikka on SLI käytössä peli. Voitteko kertoa ero 60 fps n ainoan kortti 70 fps käyttää kaksitahoista kortin tuohon päätöslauselma? Tiedän, että minulla ei ole. Lisäksi se on vähintään frame korolla, joka on tärkein, kaikki alle 25, ja peli on soimattomassa.

Hyvä valinta RAM, mutta älä huoli latencies. Ala latenssiaika ram ei tarjoa mitään etua yli korkeampi johtuu tavasta, jolla muisti on valvottava ydin 2 asetukset. Voisit onneksi esittää CL5 siellä eikä näe mitään eroa. Tiedän, että teillä ei ole kova ja nopea talousarvioon, mutta miksi pitäisi hukata rahaa? Myönnetty CL4 voit rentoutua sen ajoitus, että paljon sinun pitäisi oc RAM.

Myös, kuten olet pohjimmiltaan talousarvio-free voit ajatella 1066mhz ram kuin quad: n on kaistanleveys nälkä ja että rakentaa you'd Vihaan nähdä CPU rajoittaa. 800MHz ei rajoita sitä, mutta miksi ei saa parhaiten tasapainossa, jos sinulla on rahaa. G

Muut kuin olin tarkastelemme suurempi asia, ei vain niin osat eivät ole niin tiiviisti pakattu, mutta myös auttaa ilmavirta. I'd ehdottaa ympäröivän lämmön järjestelmä kun luontinumero on sanottu ja tehty tulee olla korkea. Ole tappaja itse, mutta olen hater on temps. Ehkä on tarkastella hieman Lian Li V1000. But that's just me yritämme olla perfektionisti.

-Kanoakavirus
Old 5 lokakuu 2007, 06:35
Jäsen

Hei taas,

Olen tehnyt joitakin muutoksia, olen muuttanut näytönohjain (vain 1 ja eri-kortti), oma näyttö on 28 "BTW. Olen päättänyt vastaan SLI tällä hetkellä, mutta kuten pelejä edistystä voin helposti muuttaa mieleni.

Jalostajan on muutettu mitä ihmiset suositellaan (myös, onko olemassa mitään eroa Q6600 ja Q6700? + Mikä on G0 tehostamalla?). Emolevyn on muuttunut ja niin on RAM-muistia ja asiassa (olen tehnyt ", kuten ulkoasun osalta on mainittu, on se, jonka olen valinnut yhtään paremmin?)

Tämä on perustettu Olen katsot atm sen enempää suosituksia tämän vielä jonkin pedon?
Asus Striker Extreme 680I

Intel Core 2 Q6600 Quad ydin G0 Stepping (4x2.4Ghz 1066Mhz) 8Mb Cache

1x EVGA 8800 Ultra Superclocked 768MB GDDR3 PCI-e

2x OCZ 2GB Kit (2x1GB) DDR2 1066MHz/PC2-8500 dual-kanava SLI valmis painos

Coolmaster Black Stacker 832

Kiitos jälleen,

Gareth
Old 5 lokakuu 2007, 06:55
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by gbasterfield View Post
Hei taas,

Olen tehnyt joitakin muutoksia, olen muuttanut näytönohjain (vain 1 ja eri-kortti), oma näyttö on 28 "BTW. Olen päättänyt vastaan SLI tällä hetkellä, mutta kuten pelejä edistystä voin helposti muuttaa mieleni.

Jalostajan on muutettu mitä ihmiset suositellaan (myös, onko olemassa mitään eroa Q6600 ja Q6700? + Mikä on G0 tehostamalla?). Emolevyn on muuttunut ja niin on RAM-muistia ja asiassa (olen tehnyt ", kuten ulkoasun osalta on mainittu, on se, jonka olen valinnut yhtään paremmin?)

Tämä on perustettu Olen katsot atm sen enempää suosituksia tämän vielä jonkin pedon?
Asus Striker Extreme 680I

Intel Core 2 Q6600 Quad ydin G0 Stepping (4x2.4Ghz 1066Mhz) 8Mb Cache

1x EVGA 8800 Ultra Superclocked 768MB GDDR3 PCI-e

2x OCZ 2GB Kit (2x1GB) DDR2 1066MHz/PC2-8500 dual-kanava SLI valmis painos

Coolmaster Black Stacker 832

Kiitos jälleen,

Gareth
Mitä tulee saman kortin; Exactly, sinulla on 16x pci-e satamaan valmis menemään olisi haluat mennä kaksi korttia edelleen ruodussa.

Suoritintehon tehostamalla koodi merkitsee tarkistamisesta (tässä tapauksessa GO on uusin) on ydin, jonka jalostaja on rakennettu. Aikana jälkimarkkinakelpoisia elinkaaren tiettyyn CPU se on serveral tarkistuksia. Nämä tarkistukset ovat periaatteessa, jos valmistaja on voinut parantaa tiettyjä suorittimen arkkitehtuuriin, on se jännite tarvitaan, terminen tehokkuus jne..

Jokainen tarkistus on merkiksi kuuluu kirjain, jota seuraa numero; kirjeen muutos merkitsee huomattavia muutoksia, joissa merkitsee pieniä päivityksiä.

Jälleen GO tehostamalla on Intelin uusin tarkistaminen ensimmäisen kerran käyttöön annetun QX6850. The Q6600 viimeinen tarkistus oli B3. GO on näyttöösi suuri parannus tähän. The TDP (lyhyt versio; hukkalämpö) on vähennetty 105w ja 95w ja lämpö eritelmä on noussut 62c ja 71 c eli CPU ajetaan stabiilisti, korkeammissa lämpötiloissa (an Overclockers unelma on Frank), mikä puolestaan tarkoittaa, voit mahdollisesti ajaa enemmän jännite kautta CPU kun oc'ing.

Uusi GO tehostamalla on vain muutama mälli yli B3 ja kannattaa saada mielestäni.

Merkittävin ero välillä 6700 ja 6600 on varastossa nopeus, 66 runs at 2.4GHz varastossa, 67 at 2.67ghz varastosta.

CM: n 832 on loistava asia, mutta älä täytä puolella paneeli 120mm tuulettimet koska materiaali käytetään sivuilla on ohuempi kuin muualla tapahtuu. Saat paljon hytistä paljon faneja.

Mitä 8800 Ultra (ja aiemmat huomautukset), mikä on resoluutio näytöllä?

-Kanoakavirus
Old 5 lokakuu 2007, 07:03
Jäsen

1024x768 atm, mutta se voi tukea enintään 1080i HD. Mutta kun olen tehnyt sitä suurempi res atm se näyttää typerältä, ja joskus epäselvä (dont tiedä, onko näyttö tai kortti). Minulla on tällä hetkellä Gainward Golden Sample GeForce 6800 Ultra 256MB AGP 8x. Olisiko syytä saada Q6700 ekstra?
Old 5 lokakuu 2007, 07:19
Rahoittajien ryhmän

Tämä johtuu siitä, että sinulla on LCD-TV, ne eivät ole vertailukelpoisia totta TFT näytöt näkyvät pc sisältöä.

Jos olet suunnittelun kiinni tämän ruudun sinun ei tarvitse kortti kaikkialla lähellä urheus on Ultra, tai GTX tästä asiasta. Tämä johtuu siitä, kuinka monta kuvapistettä.

Jos olet suunnittelun oc'ing kiinni kanssa 6600. Jos aiot pitää kiinni siitä, että ruudun PC kiinni ja 6600 (ja saada pienempi spec'd kortin, ehkä 320mb 8800GTS).

Jos aiot ostaa korkea-res seurata (Esim. Samsung 244T - 24 "1920x1200 res) eikä oc sitten saada ultra ja 6700.

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.