![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik ben op zoek naar een nieuwe computer als de mijne wordt steeds een beetje versleten, ik heb niet echt op zoek naar hardware omdat ik dit een gebouwd. Ik heb geprobeerd het kijken, maar alles wat ik zie is Intel / AMD haters, Windows / Linux haters, enz. .. Anyways, ik ben op zoek te besteden nogal wat, en zijn erin geslaagd om te komen met deze ATM: XFX nForce 680i SLI Skt 775 onboard 8-kanaals audio-ATX Motherboard Intel Core 2 Extreme QX6700 Quad core (4x2.66Ghz) 8Mb Cache 1066FSB OEM Processor 2x Point Of View 8800GTX 768MB DVIx2 TVO PCI-E Graphics Card 2x LiteOn 20X SATA DVD ± RW / RAM Met Beige, Black & Silver Bezel + Nero - Retail 2x Corsair 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 XMS2 geheugen Non-ECC Ongebufferd CL4 (4-4-4-12) 2x Maxtor SMT3500630AS 500GB SATAII Hard Drive 16MB Cache - OEM ZXT Lexa Aluminium Case Met LCD Display Temperatuur Coolermaster RealPower Pro 850W PSU - 6x 12V rails, 4x PCI-E connectors, 13.5cm Fan Zalman RESERATOR XT Black Edition Hybrid Liquid Cooling System ***** Anyways, ik wil een deskundig advies, bijvoorbeeld veranderingen mensen zouden doen en waarom, ook eventuele onverenigbaarheden mensen kunnen zien of er, Bedankt, Gareth |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik laat de deskundigen om een meer gedetailleerd antwoord, maar ik zou zeggen dat 2 dingen:
1. Uw PSU is waarschijnlijk sterker dan je echt nodig hebben. 2. I dont weet over de prijzen in het Verenigd Koninkrijk, hier in Japan de prijs van de QX6700 is super duur. U mag een kijkje wilt nemen op de Q6600. Zijn veel beter geprijsd, en overclocks goed. Ik heb een en zijn momenteel actief op 3.2Ghz zonder een probleem. Hoop dat dit nuttig was. Mijn Systeem: De Olifant
|
|
| |||
| |||
| Hoi, De Q6600 is een stuk goedkoper, maar zijn er opmerkelijke verschillen? Does anyone know? Ook, ik vroeg me af over de PSU, ik dacht dat ik misschien een meer krachtige, zoals ik zal draaien 2x GeForce 8800 GTX in SLI, kan iedereen controleren? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen onverenigbaarheden die ik kan zien. De PSU beoordeling ziet er prachtig uit, als 8800GTX is als een veel sap. Ik zou liever hebben gezien een Enermax Galaxy er in plaats van de Coolermaster maar dat is meer persoonlijke voorkeur dan niets. Cyber maakt een goed punt met betrekking tot de cpu, maar als je niet gaat worden overklokken, dan is het een goede chip op de rest van het bouwen spec. Ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom de Zalman wel. Het is groot, duur, moet worden geplaatst juist afkoelen tot het beste (net boven de CPU). En niet echt een voordeel bieden boven een enkele 120mm fan radiator die geplaatst kan worden intern geval de omvang en de indeling afhankelijk van de cursus. Als ik het was zou ik kijken naar een Swiftech H20 120 compact. Ik ben met u gaan vloeibare koeling voor de CPU, als haar een quad, maar je kan beter en goedkoper dan de Reserator. Wisselen de Maxtor's voor Samsung T166 of Hitachi Deskstars en wordt u gouden.
|
| |||
| |||
| Hoi, Bedankt voor het schrijven van terug, heb ik wijzigingen aangebracht in de vloeistof koeling kit en harde schijven. Ik heb nog niet mijn gedachten op over de processor, zou ik niet kunnen overklokken met de QX6700? en als er een was aan, die een beter zou zijn waarde, loopt beter, enz. .. Ook, hoe zal dit systeem worden uitgevoerd als een geheel, zou bijvoorbeeld de grafische kaarten behandelen alles wat ik chucks naar ze, zou ik misschien beter met een AMD CPU voor prestaties? Ik heb geen begroting (als zodanig, uiteraard binnen reden), ik wil dat dit wordt mijn 'Dream' computer, lol. Hier is de herziene lijst: XFX nForce 680i SLI Skt 775 onboard 8-kanaals audio-ATX Motherboard Intel Core 2 Extreme QX6700 Quad core (4x2.66Ghz) 8Mb Cache 1066FSB OEM Processor 2x Point Of View 8800GTX 768MB DVIx2 TVO PCI-E Graphics Card 2x LiteOn 20X SATA DVD ± RW / RAM Met Beige, Black & Silver Bezel + Nero - Retail 2x Corsair 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 XMS2 geheugen Non-ECC Ongebufferd CL4 (4-4-4-12) 2x Hitachi Deskstar 7k500 500GB SATA2 ZXT Lexa Aluminium Case Met LCD Display Temperatuur Coolermaster RealPower Pro 850W PSU - 6x 12V rails, 4x PCI-E connectors, 13.5cm Fan Swiftech H20-120 Compact CPU koeling kit Bedankt voor het helpen. Gareth |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik zou adviseren ga voor de Q6600 als Cyber verklaarde al voor oc'ing, zul je meer dan waarschijnlijk tot dezelfde beoordeling als de QX6700 op de FSB's kunt u bereiken met de spits. Het gaat niet om geld te besparen op de cpu, het is over-bang-for-buck. Zeker, de Q6600 is top-vergrendeld, maar het verhogen van de multiplier op een cpu is niet de meest gunstige manier om oc een systeem dient te worden gezegd. U krijgt het meest profiteren verhogen van de FSB, iets waar de Striker is geboren te doen. Ik zou alleen maar 2 kaarten als het afspelen van een aantal games die ondersteuning dual-card setups, indien u dit niet, dan is het zinloos om twee kaarten. Een ander punt zijn, als je games op iets minder dan 1920x1200 (24 of 27 "scherm), dan is het ook zinloos gaan GTX als je nooit zien het voordeel om dat / die kaart (en). Een 640mb GTS zal alles tot 1680x1050, zelfs dan dual-kaart is gewoon echt een voordeel bieden, zelfs op een SLI ingeschakeld spel. Kunt u vertellen het verschil tussen 60 fps op een enkele kaart met 70 fps op een dual-kaart op die resolutie? Ik weet dat ik niet kan. Trouwens, het is minimaal frame rates, die het meest belangrijk is, iets lager dan 25 en is het spel onspeelbaar. Goede keuze van de ram, maar maak je geen zorgen over latenties. Lagere latency ram biedt geen voordeel op ten opzichte van het hoger als gevolg van de manier waarop het geheugen wordt gecontroleerd Core 2 opstellingen. Je zou graag die CL5 daar en niet zie geen verschil. Ik weet dat je niet over een harde en snelle begroting, maar waarom afval geld? Verleend CL4 kunt u ontspannen de tijden dat er veel meer moet je oc de ram. Ook, zoals u eigenlijk begroting vrij wilt u wellicht denken 1066MHz ram als quad's zijn bandbreedte hongerig en met dat bouwen u haten om de cpu beperkt. 800MHz niet zal beperken als zodanig, maar waarom niet de beste balans als je het geld. G Anders dan dat, ik zou kijken naar een grotere zaak, niet alleen dus de componenten zijn niet zo stevig verpakt zijn, maar ook om te helpen luchtstroom. Ik zou suggereren ambient warmte in uw systeem wanneer het bouwen is alles gezegd en gedaan zal worden hoog. Geen moordenaar zelf, maar ik ben een hater van TEMPS. Misschien eens een kijkje op een Lian Li V1000. Maar dat is alleen ik proberen om een perfectionist.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hallo weer, Ik heb een paar veranderingen, Ik heb de grafische kaart (alleen 1 en een andere kaart), mijn scherm is 28 "btw. Heb ik besloten tegen SLi voor het moment, maar als games vooruitgang kan ik gemakkelijk mijn gedachten. De processor is veranderd in wat mensen aanbevolen, (ook, is er geen verschil tussen de Q6600 en Q6700 + wat is G0 stepping?). Het moederbord is veranderd en daarom heeft het RAM en zaak (ik heb graag het uiterlijk van de zaak genoemd, is de een heb ik gekozen voor een betere?) Dit is de set-up Ik ben op zoek op ATM, meer aanbevelingen om dit nog meer van een beest? Asus Striker Extreme 680i Intel Core 2 Quad Q6600 kern G0 Stepping (4x2.4Ghz 1066MHz), 8 MB cache 1x EVGA 8800 Ultra Superclocked 768MB GDDR3 PCI-e 2x LiteOn 20X SATA DVD ± RW / RAM Met Beige, Black & Silver Bezel + Nero - Retail 2x OCZ 2GB Kit (2x1GB) DDR2 1066MHz/PC2-8500 dual-channel SLi klaar uitgave 2x Hitachi Deskstar 7k500 500GB SATA2 Coolmaster Black Stacker 832 Coolermaster RealPower Pro 850W PSU - 6x 12V rails, 4x PCI-E connectors, 13.5cm Fan Swiftech H20-120 Compact CPU koeling kit Thanks again, Gareth |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De CPU-stepping-code staat voor de herziening (in dit geval, GO is de nieuwste) van de kern waar de processor is gebouwd. Tijdens de verhandelbare levensduur van een bepaalde cpu zal hebben verschillende herzieningen. Deze herzieningen zijn hoofdzakelijk wanneer de fabrikant heeft weten te verbeteren op bepaalde aspecten van de processor van de architectuur, zij het vereiste voltage, thermische efficiëntie enzovoort. Elke herziening is aan een letter, gevolgd door een getal; een brief verandering betekent ingrijpende veranderingen waar het aantal betekent kleine updates. Nogmaals, de GO intensivering is Intel's nieuwste herziening eerst ingevoerd op de QX6850. De Q6600 de laatste herziening was B3. GO zoekt als een belangrijke verbetering op dit punt. De TDP (korte versie; restwarmte) is verlaagd van 105w tot 95w en de thermische specificatie is gestegen van 62c tot 71 quater, dwz de cpu zal lopen, stabiel, bij hogere temperaturen (een overklokkers droom om eerlijk zijn), dit op zijn beurt betekent U kunt, eventueel, duw meer spanning door de cpu als oc'ing. De nieuwe GO intensivering is slechts een paar pond meer dan B3 en zeer de moeite waard om in mijn advies. Het grote verschil tussen de 6700 en 6600 is de voorraad snelheid, de 66 loopt op 2.4GHz voorraad, de 67 op 2.67ghz voorraad. CM's 832 is een geweldig, maar niet invult de zijwand met 120mm fans als het gebruikte materiaal in de zijpanelen is dunner dan op de rest van de zaak. Je krijgt een hoop huiveren met veel fans. Ten aanzien van de 8800 Ultra (en mijn eerdere opmerkingen) wat is de resolutie van je scherm?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| 1024x768 atm, maar het kan maximaal 1080i HD. Maar toen ik het op een hogere res atm lijkt dom en soms wazig (dont know of scherm of kaart). Ik heb momenteel Golden Sample Gainward GeForce 6800 Ultra 256MB AGP 8x. Zou het de moeite waard om Q6700 voor extra? |
|
| |||
| |||
| Dat komt omdat je een LCD TV, ze zijn niet vergelijkbaar met echte tft-monitoren voor de weergave pct inhoud. Als u van plan bent steken met dit scherm hoeft u niet een kaart waar dan ook in de buurt van de kracht van de Ultra of GTX voor die materie. Dit komt omdat het aantal pixels. Als u van plan bent oc'ing, vasthouden aan de 6600. Als u van plan bent te houden met dat scherm voor je pc, vasthouden aan de 6600 (en krijgen een lagere spec'd kaart, misschien een 320mb 8800GTS). Als u van plan bent om een high-res monitor (Bijvoorbeeld Samsung 244T - 24 "1920x1200 res) en niet oc, dan krijgen de ultra en de 6700.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig hebben de aanschaf van de juiste computer | stevescholes | Algemeen Hardware Chat | 17 | De 6 januari 2009 22:27 |
| Het kopen van een computer, wat hulp nodig. | Decai | Algemeen Hardware Chat | 22 | De 4 januari 2009 20:39 |
| Ik ben het kopen van een nieuwe computer | Mason151 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 7 nov 2007 17:10 |
| Het kopen van een nieuwe computer | xandeebee | Algemeen Hardware Chat | 2 | 7e sep 2007 07:57 |
| Het kopen van een nieuwe computer! Please help. | Kenjii | Algemeen Hardware Chat | 26 | 24 aug 2007 13:25 |
| Thread Tools | |
| |