![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Så jeg har fået noget hjælp på et andet forum, hvor nogle mennesker fik mig nogle ting. Nu har jeg endelig fundet de ting, jeg vil, men jeg har brug for nogen til at tjekke de ting og dele erfaringer, hvis de har nogle. Eller bare sige, hvad de mener! Thanks a lot! ![]() Jeg er fra Norge, så siderne er på norsk, men jeg tror, den hardware kaldes det samme på engelsk? Nogle af de ord kan være forkert, jeg er ked af, men I'n norsk ![]() Så her er den Hardwares: CPU Intel Core 2 Duo E6750, 1460kr DVD-brænder Nec AD-7173, 275kr Jeg ved ikke hvad det hedder på engelsk Samsung SpinPoint P120 250 GB S-ATA, 500kr Maincard Asus P5B, 800kr Hukommelse / RAM Corsair TWIN2X-6400 2 GB (2 x 1 GB) CL5, 769kr Skærm Samsung SyncMaster 940BW, 1758kr Screencard Inno3D GeForce 8800 GTS 640 MB, 2750kr Elforsyning Hiper HPU-4M580, 744kr Tak for svarene |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Meget godt spec'd. Superb hdd (jeg har den samme) kører stille og køligt. God balance generelt, især hvis det kombineres med en 1680x1050 TFT. Det vil dræbe noget kastet på den på 1280x1024 skærm, du har spec'd selv. Måske vil tænke på en 320MB version af 8.800 skønt, som 640MB versionen er overkill for denne skærm. Men udskifte de P5-B til P5-K og gøre brug af de 1333 MHz FSB CPU er i stand til. Bør ikke koste dig meget mere, hvis overhovedet. Men hvis du tager min Recomendation om det kort, du vil stadig spare penge generelt.
|
| |||
| |||
| Skift HDD. GO med noget Seagate eller Western Digital. Også 1 på 320MB GTS over 640MB. Medmindre du gøre alvorlig gaming vil det bare være spild af penge. |
|
| |||
| |||
| Hvis temps og støj er dine ting, gå til Samsung. Hvis hastigheden er dine ting, gå en Hitachi Deskstar. Desværre SKYRIDE, gotta uenig med dig der.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citat:
Også, hvis du ønsker hastighed, du virkelig ønsker en raptor. Dyrt men det værd (hvis du behov det). |
|
| |||
| |||
| Raptor's er for høje, overfast, overloud, varmeelementer. En god 7200rpm køre med en massefylde på 166gb pr fad (så de fleste af dem i dag) kommer tæt på, eller i tilfælde af Samsungs T166 500GB, slå en raptor (150GB NCQ version) ved pålæsning spil. Ikke råbe dig ned her SKYRIDE, så tror ikke, at. Raptor's var gode i dag, men denne dag er gået. De er levende fra tidligere udmærkelser. Teknologi, som nogensinde har bevæget sig.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| så med andre ord en 2x 320GB diske i RAID 1 ville slå en Raptor 150GB? |
|
| |||
| |||
| Som tidligere post, potentielt, ja. Men også, det hele ned for at holde drevet defragged osv. så hovedet til at læse data sekventielt. Blah blah, du kender score selv.
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har aldrig bedrage årsag jeg aldrig brug for det. Jeg har lige omformatere hvert par måneder eller deromkring. som et rent system. |
|
| |||
| |||
| Hver deres egen, men hvorfor ikke bare CCleaner dit drev, og bedrage? Meget mindre besvær, og du vil spare en masse tid. Bare nysgerrig.