![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Joten olen saanut apua toisella foorumilla, jossa jotkut ihmiset minut joitakin juttuja. Nyt olen vihdoin löytänyt mitä haluan, mutta minun on joku tarkistaa sivusi ja jakaa kokemuksia, jos ne ovat osa. Tai vain sanoa, mitä he ajattelevat! Kiitoksia paljon! ![]() I'm Norjasta, joten sivut ovat Norja, mutta uskon, että laitteisto on nimeltään sama on englanti? Jotkut sana voi olla väärässä, olen pahoillani, mutta I'n Norja ![]() Joten tässä Hardwares: CPU Intel Core 2 Duo E6750, 1460kr DVD-Burner Nec AD-7173, 275kr En tiedä, mitä on sanottu ja englanti Samsung SpinPoint P120 250 GB S-ATA, 500kohm Maincard Asus P5B, 800kr Muisti / RAM Corsair TWIN2X-6400 2 Gt (2 x 1 Gt) CL5, 769kr Näyttö Samsung SyncMaster 940BW, 1758kr Screencard Inno3D GeForce 8800 GTS 640 Mt, 2750kr Sähkönsyöttö Hiper HPU-4M580, 744kr Kiitoksia paljon, että vastaukset |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin spec'd. Superb HDD (Minulla on sama) kulkee hiljainen ja viileä. Hyvä tasapaino yleistä, varsinkin jos se yhdistetään 1680x1050 TFT. Se tapan mitään heitettiin se 1280x1024 seurata olet spec'd kuitenkin. Ehkä halua ajatella 320MB versio 8800, vaikka, kuten 640MB versio on ylimitoitettu ja että näytössä. Mutta vaihtaa pois P5-B P5-K ja käyttää 1333MHz FSB CPU pystyy. Jos ei maksa paljon, jos ollenkaan. Mutta jos otat minun recomendation osalta kortin voit silti säästää rahaa kokonaisuudessaan.
|
| |||
| |||
| Muuta HDD. GO jotain Seagate ja Western Digital. Myös +1 on 320MB GTS yli 640MB. Ellet vakava pelien se vain on rahan haaskausta. |
|
| |||
| |||
| Jos temps ja melu ovat sinun juttusi, mene ja Samsung. Jos nopeus on sinun juttusi, mennä Hitachi Deskstar. Pahoillamme Skyride, täytyy eri mieltä siellä.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Quote:
Myös, jos haluat nopeutta todella haluat Raptor. Kallis mutta sen arvoinen (jos olet tarvita se). |
|
| |||
| |||
| Raptor n on overpriced, overfast, overloud, lämmitys elementtejä. Hyvä 7200rpm ajaa tiheys 166gb kohden Platter (joten useimmat nykyään) tulee lähelle, tai jos kyseessä on Samsungin T166 500GB, ehkä Raptor (150gb NCQ versio) lastaamisen pelejä. Ei huutaminen te täällä Skyride, joten en usko, että. Raptor n oli hyvä aikansa, mutta tämä päivä on kulunut. He elävät pois Edellinen huomionosoituksia. Teknologiaa, kuten aina, on muuttunut.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| niin eli 2x 320GB asemat RAID 1 olisi parempi raptor 150gb? |
|
| |||
| |||
| Kuten aiemmassa postitse, mahdollisesti kyllä. Mutta myös se kaikki alas pitää ajaa defragged jne. jonka pään lukea tietoja peräkkäin. Blah blah, tiedät pisteet itse.
|
| |||
| |||
| Quote:
En ole koskaan pettää aiheuttaa En ole koskaan tarvitse. Minä vain formatoida parin kuukauden välein tai niin. kuten puhdas järjestelmä. |
|
| |||
| |||
| Jokaisen oma, mutta miksi ei vain CCleaner sinun ajaa, ja pettää? Paljon vähemmällä vaivalla ja voit säästää paljon aikaa. Vain utelias.