mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Het kopen van een nieuwe computer! Please help.

Reply

Thread Tools
Old 21 augustus 2007, 09:30
Nieuw Lid Fractie

Default Het kopen van een nieuwe computer! Please help.

He. Dus ik heb wat hulp op een ander forum, waar sommige mensen heb ik een aantal dingen. Nu heb ik eindelijk gevonden wat ik wil, maar ik heb iemand nodig om de dingen en ervaringen te delen, indien zij hebben. Of gewoon zeggen wat ze denken! Thanks a lot!
Ik ben uit Noorwegen, zodat de pagina's zijn in het Noors, maar ik denk dat de hardware wordt hetzelfde op Engels?
Sommige van het woord zou kunnen zijn fout, het spijt me, maar I'n Noors
Dus hier is de hardwares:

CPU Intel Core 2 Duo E6750, 1460kr
DVD-Brander Nec AD-7173, 275kr
Ik weet niet hoe het heet in het Engels Samsung SpinPoint P120 250 GB S-ATA, 500kr
Maincard ASUS P5B, 800kr
Memory / RAM Corsair TWIN2X-6400 2 GB (2 x 1 GB) CL5, 769kr
Scherm Samsung SyncMaster 940BW, 1758kr
Screencard Inno3D GeForce 8800 GTS 640 MB, 2750kr
De levering van elektriciteit Hiper HPU-4M580, 744kr

Bedankt voor de antwoorden
Old 21 augustus 2007, 09:43
Donor Groep

Heel goed spec'd.

Superb hdd (ik heb dezelfde) loopt rustig en koel.

Goede balans algemeen, vooral als het gecombineerd met een 1680x1050 TFT. Ze vermoorden alles gegooid op het op de 1280x1024 monitor je hebt spec'd wel. Zou willen nadenken over een 320mb versie van de 8800 maar als de 640mb versie is overkill voor dat scherm.

Maar swap de P5-B voor een P5-K en gebruik maken van de 1333MHz FSB van de CPU in staat is. Mag niet kost je veel meer, als het al. Maar als je mijn aanbeveling ten aanzien van de kaart kunt u nog steeds geld besparen algemeen.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 21 augustus 2007, 10:09
Lid Fractie

Wijzig de HDD. Ga met iets Seagate of Western Digital.

Ook +1 op de 320mb GTS over de 640mb. Tenzij je doen ernstig gaming zal alleen een verspilling van geld.
Old 21 augustus 2007, 10:16
Donor Groep

Als temps en lawaai zijn jouw ding, ga voor de Samsung.

Als de snelheid is je ding, ga dan voor een Hitachi Deskstar.

Sorry Skyride, moet eens met je daar.

-Kanoakavirus
Old 21 augustus 2007, 10:28
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linasita View Post
Als temps en lawaai zijn jouw ding, ga voor de Samsung.

Als de snelheid is je ding, ga dan voor een Hitachi Deskstar.

Sorry Skyride, moet eens met je daar.
Ik denk dat mijn poort rijden is veel quiter dan de samsung schijf in mijn HTPC.

Ook als u wilt dat de snelheid je echt wil een Raptor. Duur, maar de moeite waard (als je nodig hebben it).
Old 21 augustus 2007, 10:38
Donor Groep

Raptor's zijn overpriced, overfast, overloud-, verwarmings-elementen.

Een goed 7200rpm schijf met een dichtheid van 166gb per platter (dus de meeste van hen tegenwoordig) zal in de buurt komen, of in het geval van Samsung's T166 500GB, sloeg een Raptor (150GB ncq versie) bij het laden van spelletjes.

Niet schreeuwen je hier beneden Skyride, dus denk niet dat. Raptor's waren goed in hun dag, maar die dag is voorbij. Ze zijn de levende uitgeschakeld vorige accolades. Technologie, zoals altijd, is verhuisd op.

-Kanoakavirus
Old 21 augustus 2007, 11:00
Lid Fractie

dus met andere woorden een 2x 320GB schijven in RAID 1 zou verslaan een Raptor 150GB?
Old 21 augustus 2007, 11:19
Donor Groep

Zoals de vorige post, mogelijk, ja.

Maar ook, het is allemaal tot het voeren van de drive defragged etc waardoor het hoofd te lezen de gegevens sequentieel.

Blah blah, weet je de score zelf.

-Kanoakavirus
Old 21 augustus 2007, 11:26
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linasita View Post
Zoals de vorige post, mogelijk, ja.

Maar ook, het is allemaal tot het voeren van de drive defragged etc waardoor het hoofd te lezen de gegevens sequentieel.

Blah blah, weet je de score zelf.
gij, gij.

Ik heb nooit defrag Omdat ik nooit behoefte aan. Ik heb zojuist opnieuw elke paar maanden of zo. graag een schoon systeem.
Old 21 augustus 2007, 11:32
Donor Groep

Elk hun eigen, maar waarom niet gewoon CCleaner uw drive, en defrag?

Veel minder gedoe en bespaart u veel tijd.

Gewoon nieuwsgierig.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hulp nodig hebben de aanschaf van de juiste computer stevescholes Algemeen Hardware Chat 17 De 6 januari 2009 22:27
Het kopen van een computer, wat hulp nodig. Decai Algemeen Hardware Chat 22 De 4 januari 2009 20:39
Ik ben het kopen van een nieuwe computer Mason151 Algemeen Hardware Chat 1 7 nov 2007 17:10
Het kopen van een nieuwe computer ... gbasterfield Algemeen Hardware Chat 16 8 okt 2007 10:48
Het kopen van een nieuwe computer xandeebee Algemeen Hardware Chat 2 7e sep 2007 07:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.