![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ønsker at installere Windows Vista Ultimate og bruge det som jeg vil en normal pc? beklager, at jeg ikke noget om serverens grundene til, at jeg ønsker at så jeg kan mod de enorme tilfældet! jeg havde tænkt mig at tage ud serveren dele og placere min pc dele inde i grunden jeg ville bare er tilfældet, men iv fik det hele, da jeg fik det virkelig billigt (£ 50) og jeg tænkte kunne jeg køre det som en almindelig pc ? og så jeg kan bruge alle 40 HDD (80 GB's hver) den eneste specs jeg ikke er 3 GHz CPU 3 GB RAM tak Pete
|
| |||
| |||
| Ja du kan, så længe du har et lydkort og grafikkort installeret det vil fungere lige så fint Jeg vil anbefale at finde ud af computeren Specs første til at se, hvis noget skulle opgradering, jeg håber, at dette hjælper nogle hvad angår Rob. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke er sikker på, jeg får spørgsmålet.
Du har en server, og du vil rippe den insides og lægge vista på den, godt, så det ikke ville være en server, det ville være en normal pc med Vista. Så ville det blot virker som en normal PC anyway ... Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ked af Hybr! D oprindeligt jeg ville bare rip out indersiden af server sag og sætter min pc inde serveren tilfælde .. men tænker på det mere det ville være nemmere at bare bruge serveren som alle harddiske er koblet op og så videre, og jeg tror, de specs er bedre end det im kører på minite også .. mrberty Thanks mate! ill WIP off the side panel og tjekke nu at se om lyd og grafik ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| ok Pete BUD:) og dont nævne det mate så længe du havde dem, ville det være nyttigt at bruge det som en pc med vista på lad mig ikke hvordan søgningen går. :)
__________________ (My Life) [Computere-Laptops-Xbox360-Musik-TV-Film-] College studere for min grad i datalogi. |
|
| |||
| |||
| vil gøre mate tak igen
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er den server, der kører nu? Hvis ja download Everest og det vil fortælle dig det nøjagtige spec af PC
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Kør at Everest PROG Pete, og derefter sende dine info her, og som OS du gerne vil køre på det, btw har du finde ud af om lydkort og grafik?
__________________ (My Life) [Computere-Laptops-Xbox360-Musik-TV-Film-] College studere for min grad i datalogi. |
|
| |||
| |||
| ked af det sene svar (forbindelsesproblemer) de server opstartet til Windows Vista. det havde en agp grafikkort / nej lydkort men havde ombord lyd og der er 6 PCI slots (jeg tror 6 måske mindre) desværre serveren whent ud i midten af installerer programmer (Firefox) og plejer vende tilbage på .. røg udsejlingsdato bagsiden af pc'en tilfælde fortæller mig, hvorfor Jeg kontaktede den anden side shop og der glad for at erstatte det med en anden, da de har mere .. så am going down næste søndag så syge har en anden snart .. jeg dont ikke hvis det være samme specs men ill post tilbage her og fortælle dig, hvad jeg ender med
__________________ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bruger et TV eller en monitor, og som en normal Telly. | Falariun | Grafikkort & Monitors | 8 | 2 november 2009 15:21 |
| Computer starter som Normal ... men ingen video! | maru7590 | General Hardware Chat | 1 | 14 September 2009 15:34 |
| FTP-adgang problem på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud | DMB | Windows-operativsystemer | 0 | 20. maj 2009 13:40 |
| Hjælp! Retablering af min computer tilbage til normal ..... | MikeDirt | Windows-operativsystemer | 11 | 9. nov 2007 14:57 |
| Thread Tools | |
| |