![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan asentaa Windows Vista Ultimate ja käyttää sitä haluaisin normaalia pc? Olen pahoillani, että ei ole mitään palvelimen syitä siihen, miksi haluan Voin siis mod valtava tapauksessa! Aioin ottaa palvelimen osat ja paikka minun pc osia se pohjimmiltaan Halusin vain totta, mutta iv saanut kaikki sitä Sain todella halpa (£ 50) ja ajattelin Voinko käyttää sitä samalla tavalla kuin normaali kpl ? ja niin voin käyttää kaikkia 40 HDD (80 Gt: n kukin) ainoa specs i no on 3 GHz suoritin 3 gb ram kiitos pete
|
| |||
| |||
| Kyllä voit, niin kauan kuin sinulla on äänikortti ja näytönohjain asennettuna se toimii aivan kuten sakko haluan suositella selvittää tietokoneen tiedot ensin, onko mitään olisi parantamisen Toivon, että tämä auttaa joitakin mitä osalta ryöstää. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Etkö ole varma, minulla on kysymys.
Sinulla on palvelin ja haluat rip pois sisäsivua ja asettaa näköala siitä, no, sitten se ei olisi palvelimella, se on normaalia PC: Vista. Niin se vain toimii kuten tavanomainen PC anyway ... My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| pahoillaan Hybr! D Alun perin aioin juuri rip ulos sisällä palvelimen tapauksessa ja laita minun pc sisällä palvelimen tapauksessa .. vaan ajatella sitä enemmän se olisi helpompi vain käyttää palvelimen kaikki levyä on johdotettu ja niin edelleen, ja luulen, että tiedot ovat parempia kuin mitä im käydessä minite liian .. mrberty thanks mate! huonosti WIP pois puolelta paneeli ja tarkista nyt nähdä noin ääni ja grafiikka ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| ok pete alkuunsa:) ja dont mainita se materiala niin kauan kuin oli ne olisi hyödyllistä käyttää sitä PC Vistan anna minulle mitään, miten haku menee. :)
__________________ (My Life) [Computers-Sylimikrot-XBOX360-Music-Tv-elokuvat-] College Opiskelu minun tutkinto tietojenkäsittely. |
|
| |||
| |||
| tekee materiala kiitos jälleen
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko palvelimeen, jossa on käynnissä nyt? Jos näin ladata Everest ja se kertoo sinulle tarkan spec on PC
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Suorita että Everest prog pete, ja sitten lähettää info tänne ja joka OS haluat käyttää sitä, BTW löysit tietoa äänikortti ja grafiikkaa?
__________________ (My Life) [Computers-Sylimikrot-XBOX360-Music-Tv-elokuvat-] College Opiskelu minun tutkinto tietojenkäsittely. |
|
| |||
| |||
| pahoillani myöhäinen vastaus (yhteys ongelmia) ne palvelin käynnistää Windows Vistaan. se oli AGP-näytönohjain / ei äänikortin mutta oli laivalla äänen ja on 6 PCI-korttipaikkaa saatavilla (mielestäni 6 ehkä vähemmän) valitettavasti palvelimen whent pois keskellä asentamaan ohjelmia (firefox) ja tapana kääntyä takaisin .. savun poistuminen takana pc tapauksessa kertoo minulle, miksi i yhteyttä second hand shop, ja mielellään korvata sen toisella, koska he ovat enemmän .. niin olen menossa ensi sunnuntaina niin huonosti on toinen pian .. i dont no jos se on sama specs mutta huonosti postitse takaisin tänne ja antaa te tiedätte, mitä minä loppujen lopuksi
__________________ |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttäminen TV Monitor ja tavallisena Telly. | Falariun | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 2 marraskuu 2009 15:21 |
| Tietokone käynnistyy Normaali ... mutta ei video! | maru7590 | Rautatavaran Chat | 1 | 14 syyskuu 2009 15:34 |
| FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12th Jun 2009 01:02 |
| Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos | DMB | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 20. toukokuuta 2009 13:40 |
| Apu! Palauttaminen minun tietokone takaisin normaaliin ..... | MikeDirt | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 9. marraskuu 2007 14:57 |
| Thread Tools | |
| |