![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i want to install Windows Vista Ultimate en gebruik het als ik een normale pc? Sorry dat ik helemaal niets over de server redenen waarom ik wil dus ik kan mod het enorme geval! Ik ging tot het afsluiten van de server delen en plaats mijn pc onderdelen binnenin het eigenlijk wilde ik alleen het geval is, maar IV heb al als ik het echt goedkoop (€ 50) en ik dacht zou ik het als een normale PC ? en zo kan ik gebruik maken van alle 40 vaste schijf (80gb's elk) de enige specs I is 3Ghz cpu 3 GB RAM dankzij pete
|
| |||
| |||
| Ja dat kan, zo lang als u een geluidskaart en grafische kaart geïnstalleerd dan werkt het net zo fijn Ik zou aanraden om uit te zoeken op de computer Specificaties eerste om te zien of er iets zou moeten upgraden, ik hoop dat dit helpt sommige wat betreft beroven. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet zeker of ik de vraag.
Je hebt een server en u wilt rippen van de binnenkant en zet vergezicht op, nou, dan zou het niet een server, het zou een normale pc met Vista. Dus het zou net als een normale pc toch ... Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| sorry Hybr! D Oorspronkelijk was ik ga gewoon rippen uit de binnenkant van de server zaak en mijn pc in de server geval .. maar het denken over het beter zou het makkelijker om alleen de server gebruiken als alle harde schijven zijn wired up en zo verder en ik denk dat de specs zijn beter dan wat im draait op de minite te .. mrberty Thanks mate! ziek wip de zijwand en controleer nu te zien over geluid en graphics ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| ok Pete BUD:) en dont vermelden mate zolang je had ze het nuttig zou zijn om het te gebruiken als een pc met vista op laat me niet hoe het verder gaat zoeken. :)
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-Xbox360-Music-Tv-Films-] College Studeren voor mijn diploma in informatica. |
|
| |||
| |||
| zal doen mate nogmaals bedankt
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de server draait nu? Zo ja downloaden Everest en het zal u de exacte specificaties van de pc
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Uitvoeren dat Everest prog Pete, en vervolgens uw info hier en welk OS je wilt draaien op het btw heb je meer te weten komen over de geluidskaart en afbeeldingen?
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-Xbox360-Music-Tv-Films-] College Studeren voor mijn diploma in informatica. |
|
| |||
| |||
| spijt over het late antwoord (verbindingsproblemen) zij server opgestart naar Windows Vista. zij had een AGP grafische kaart / geen geluidskaart maar had onboard geluid en er is 6 pci-slots beschikbaar (i think 6 misschien minder) helaas de server whent uit in het midden van het installeren van programma's (firefox) en gewoon weer terug op .. rook het verlaten van de achterkant van de PC Case vertelt me waarom Ik nam contact op met de tweedehands winkel en er blij om deze te vervangen met een ander als ze meer .. so am going down komende zondag zo ziek zijn nog een snel .. i dont niet indien zij worden dezelfde specs maar ziek post terug en laat je weten wat ik uiteindelijk met
__________________ |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Met behulp van een tv als monitor en als Normaal Telly. | Falariun | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 2 november 2009 15:21 |
| Computer start als Normaal ... maar geen Video! | maru7590 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 14 september 2009 15:34 |
| FTP-toegang probleem op Windows 2003 Server met ISA Server 2004 | steveballmer | Windows besturingssystemen | 0 | 12 jun 2009 01:02 |
| Windows 2003 SP2 server op Citrix PS 3.0 - Server opnieuw opgestart na de laatste gebruiker zich afmeldt | DMB | Windows besturingssystemen | 0 | 20 mei 2009 13:40 |
| Help! Herstel mijn computer weer normaal ..... | MikeDirt | Windows besturingssystemen | 11 | 9 Nov 2007 14:57 |
| Thread Tools | |
| |