![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ønsker å installere Windows Vista Ultimate og bruke det som jeg ville en vanlig PC? Beklager at jeg ikke noe om serverkonfigurasjonen grunnene til at jeg vil så jeg kan mod den enorme tilfelle! Jeg skulle ta ut serveren deler og plassere pc deler innenfor det utgangspunktet at jeg ville bare saken men iv fikk alt det som jeg fikk det veldig billig (£ 50) og jeg tenkte kan jeg kjøre den som en vanlig PC ? og slik at jeg kan bruke alle 40 HDD (80 GB er hver) den eneste spesifikasjoner i no er 3 GHz prosessor 3 GB RAM takket Pete
|
| |||
| |||
| Ja, du kan, så lenge du har et lydkort og grafikkort installert den vil fungere like bra jeg vil anbefale å finne ut datamaskinen spesifikasjoner første til å se om noe trenger oppgradering, jeg håper dette hjelper litt hva gjelder Rob. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sikker jeg får spørsmålet.
Du har en server og du ønsker å rive ut insides og satte vista på den, vel, da ville det ikke være en server, vil det være en vanlig PC med Vista. Så det vil bare fungere som en vanlig PC anyway ... Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| beklager Hybr! D opprinnelig Jeg skulle bare rive ut innsiden av server sak og sette PCen innenfor server tilfelle .. men tenker på det mer det ville være lettere å bare bruke server som alle harddrives er kablet opp og så videre, og jeg tror du spesifikasjoner er bedre enn hva im kjører på minite too .. mrberty takk kompis! ill wip off siden panel og kontrollerer nå å se om lyd og grafikk ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| ok Pete bud:) og dont nevne det kompis så lenge du hadde dem ville det være nyttig å bruke den som en PC med Vista på lar meg ikke hvordan søket går. :)
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-xbox360-Music-TV-Film-] College studying for min grad i databehandling. |
|
| |||
| |||
| vil gjøre kompis takk igjen
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er serveren kjører nå? Hvis det er slik nedlasting Everest og det vil fortelle deg nøyaktig spec på PCen
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Kjør som Everest prog Pete, og deretter legge inn info her og der OS du vil kjøre på den, btw fant du ut om lydkortet og grafikk?
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-xbox360-Music-TV-Film-] College studying for min grad i databehandling. |
|
| |||
| |||
| beklager sent svar (tilkoblingsproblemene) de tjener oppstart til Windows Vista. den hadde en AGP grafikkort / ingen lydkort men hadde onboard lyd, og det er 6 PCI slots tilgjengelig (jeg tror 6 kanskje mindre) dessverre serveren whent av i midten av installere programmer (Firefox) og wont slår tilbake på .. røyk spennende bak på pc tilfellet forteller meg hvorfor Jeg kontaktet den andre hånden butikk, og det gjerne med å erstatte den med en annen som de har mer .. så am går ned neste søndag så dårlig har en annen snart .. jeg dont ikke om det er samme spesifikasjoner, men ill post tilbake hit og fortelle deg hva jeg ender opp med
__________________ |