![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill installera Windows Vista Ultimate och använda det som jag skulle en vanlig PC? ledsen att jag inte någonting om serverns skälen till att jag vill så jag kan mod de enorma fall! Jag tänkte ta servern delar och placera min pc delar inuti denna princip Jag ville bara fråga men IV har alla det som jag fick det verkligen billigt (£ 50) och jag tänkte kan jag köra det som en normal st ? så jag kan använda alla 40 HDD (80GB s vardera) den enda info jag inte är 3 GHz processor 3 GB RAM tack Pete
|
| |||
| |||
| Ja det kan du, så länge du har ett ljudkort och grafikkort installerat det kommer att fungera lika bra skulle jag rekommendera att ta reda på om datorn Specs första att se om någonting skulle behöva uppgradera, jag hoppas att detta hjälper en del vad gäller råna. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte säker på att jag får frågan.
Du har en server och du vill rippa ut insidan och sätta vista på den, ja då skulle det inte vara en server, det vore en vanlig PC med Vista. Så det skulle bara fungera som en normal PC ändå ... Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ledsen Hybr! D ursprungligen Jag tänkte bara slita ut insidan av server fallet och sätta mitt st inne servern fall .. men funderar på det mer skulle det bli lättare att använda servern som alla hårddiskar som är kopplade upp och så vidare och jag tror att specs är bättre än vad im kör på minite också .. mrberty Tack kompis! sjuka wip bort sidopanelen och kontrollerar nu att se om ljud och grafik ![]()
__________________ |
|
| |||
| |||
| ok Pete bud:) och dont nämna det kompis så länge du hade dem skulle det vara lämpligt att använda den som en dator med vista om jag inte hur sökning går. :)
__________________ (My Life) [Datorer-Laptops-Xbox360-Musik-Tv-Film-] College Studera för min examen i datoranvändning. |
|
| |||
| |||
| kommer att göra mate tack igen
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är den server som kör nu? Om så hämtar Everest och det kommer att tala om för er exakt spec på datorn
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Kör som Everest prog Pete och sedan lägga upp info här och där OS du vill köra på den, btw fick du kännedom om ljudkort och grafik?
__________________ (My Life) [Datorer-Laptops-Xbox360-Musik-Tv-Film-] College Studera för min examen i datoranvändning. |
|
| |||
| |||
| ledsen för sent svar (anslutningsproblem) De servern startas upp till Windows Vista. den hade ett AGP-grafikkort / nej ljudkort men hade onboard ljud och det finns 6 PCI-platser som finns (jag tror 6 kanske mindre) tyvärr servern whent start i mitten av installera program (firefox) och brukar vända ryggen .. rök ut från baksidan av st fall säger mig varför Jag kontaktade de andra handsaffär och gärna ersätta den med en annan eftersom de har mer .. så är att gå ned nästa söndag så sjuka har en till snart .. jag dont inte om det är samma specifikationer men sjuka post tillbaka och låta dig veta vad jag sluta med
__________________ |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Använda en tv som bildskärm och som en normal Telly. | Falariun | Grafikkort & Skärmar | 8 | 2 november 2009 15:21 |
| Datorn startar Normal ... men inga Video! | maru7590 | General Hardware Chat | 1 | 14 september 2009 15:34 |
| FTP-åtkomst problem i Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystem | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server startas efter sista användaren loggar ut | DMB | Windows-operativsystem | 0 | 20 maj 2009 13:40 |
| Hjälp! Återställa datorn tillbaka till det normala ..... | MikeDirt | Windows-operativsystem | 11 | 9 november 2007 14:57 |
| Thread Tools | |
| |