vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Ei voi käynnistää rompulta - help please!

Reply

Thread Tools
Old 4 tammikuu 2008, 07:44
Uusi Jäsen

Default Ei voi käynnistää rompulta - help please!

Hei Olen uusi foorumeilla, toivoen joku voi auttaa ...

Muutama päivä minun laptop (Toshiba equium) kaatunut ilman näkyvää syytä ja nyt se ei käynnisty ollenkaan. Valintana vikasietotilassa ei toiminut, kaikki se aikoo tehdä, on mennä ikkunat lastaus näytöllä muutaman sekunnin ajan ja sitten se käynnistyy uudelleen.

Poikaystävä näytti sitä minulle ja meidän ladata tämä tiedosto KNOPPIX_V5.1.1CD-2007-01-04-EN.iso toiseen tietokoneeseen (toivottavasti tämä tarkoittaa jotain joku!) Ja sitten tallennetaan sen CD-R-levylle. Muuttunut boot järjestys on kannettava tietokone niin se käynnistää rompulta ennen kovalevylle, aseta CD-ja käynnistettävä uudelleen, eikä mitään! Sen edelleen vain tekee täsmälleen sama asia. Voi kuulla CD tehdä ääniä, mutta mitään ei tapahdu.

Hope joku voi auttaa, koska minun täytyy saada kuvaa minun kannettava tietokone, oh my god I hate tietokoneet!

Kitty x
Old 4 tammikuu 2008, 13:48
Banned ryhmän

mabye ur kiintolevy on rikki

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 4 tammikuu 2008, 14:46
Rahoittajien ryhmän

Et voi vain polttaa tiedoston - sinun tarvitsee polttaa se on kuva jotta käynnisty sen.

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4 tammikuu 2008, 15:15
Rahoittajien ryhmän

Oliko cd polttaa kuin boot cd, jos sitä ei ole sitten kun bios etsii boot record se ole yksi cd ja sitten siirtyy seuraavana olevalle boot järjestys, joka on kovalevy ja sitten juuttunut on samassa silmukka kuten olette kanssa kannettavan tietokoneen tällä hetkellä. Tiesitkö, että Knoppix on versio linux eikä windows (vain incase Luulit tietokone olisi takaisin normaali)

My System: --

Processor (s):
Intelin 2,4 GHz Core 2 Quad
Emolevy:
ACER EG31M
RAM-muisti:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Äänikortti:
Realtek High Definition Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
500 Gt + 250 Gt + 180gb SATA-2
Optinen asema (t):
DVD-RW + DVD
Asia / PSU:
Merkittömiä asia ja PSU @ 500 W
Jäähdytys:
STOCK
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (t):
19 "LCD-näyttö ja 15 tuuman LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 5 tammikuu 2008, 06:00
Uusi Jäsen

Kiitos pojat,

Niinpä näyttää siltä, vaikka en ole tehnyt CD oikeassa, minä vain vetää tiedosto CD-kansio ja kopioidaan kuten tavallisesti. Jos joku voisi kertoa minulle oikea tapa tehdä se silloin, että olisi hienoa. Kaikki olen lukenut ehdottaa, että sen pitäisi toimia, on niin fustrating!

Kitty
Old 5 tammikuu 2008, 07:50
Rahoittajien ryhmän

Ennen käytti liian paljon aikaa ja Knoppix kiintolevylle, se ei palauta Windows sinulle (vain voit periä joitakin tietoja, jos olet onnekas). Lisää tärkeää, sinulla on Windows asennuslevyltä? tai Recovery Disk kuin mukana Laptop?.

Le t meistä tietää, mikä .... jos se on Recovery Disk, ei voi olla vaihtoehto Ei Hajottava Palautuminen, joka pitää tietosi ennallaan.

On myös tämä XP tai Vista-asetukset?

Jos sinun tai b / f tiedä mitä olet tekemässä ja haluavat polttaa knoppix levy kunnolla, tartu jäljennös IMGBurn (freeware) täältä: http://www.imgburn.com/ tai jos sinulla on Nero asennettu voit avata iso tiedoston Nero.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 5 tammikuu 2008, 09:02
Uusi Jäsen

Hi Phil,
hyvin saimme knoppix suorittaa tallentamalla tiedoston päälle uuden CDR käyttäen ohjelman ISOrecorder. Seuraava askel oli mennä kiinni root shell tyyppi "cfdisk" ja kirjoita. Tämä oli tarkoitus antaa meille luettelon kaikki osiot ja aiomme vahvistaa niitä, jos tiedostojärjestelmä on NTFS. Kuitenkin ainoa osio, että tuli oli sda1. Joten me poistutaan cfdisk, sitten meni takaisin kuoren ja kirjoittanut "ntfsfix / dev/sda1" siinä toivossa, se voisi tehdä jotain. Sammuta knoppix ja restarted kannettavan tietokoneen kanssa ulos CD mutta silti sama vanha juttu.

Olemme päässeet rajan, mitä voimme tehdä nyt, olen tavallaan ymmärrettävä se tähän kohtaan, mutta sen saa liian tekninen nyt ja mikä tärkeintä erittäin tylsiä.

Läppäri on Windows XP, don't think I've got a ikkunat levy mutta minulla hyödyntämistä levy mutta oli haluton käyttää sitä bf sanoi, että se saattaa merkitä menettää tietoja. Onko mahdollista käyttää Knoppix tallentaa tiedostoja (esim. kuvia ja sana docs) heijastamisen muistitikulla tai CD-levyjä, ennen kuin voin yrittää hyödyntämistä levylle? Sitten jos en menetä tietoja laptop Olen tukenut sitä?
Old 5 tammikuu 2008, 09:50
Rahoittajien ryhmän

Ollakseni rehellinen minun kokemus Knoppix Linux on rajallinen, joten en ole paras henkilö neuvomaan teitä tässä .... Ehkä joku muu täällä tulee postitse tai neuvoa.

Olisi ehkä syytä käynnistyminen palautuskonsolin levy onko Ei Destructibe Recovery Vaihtoehto on olemassa kuitenkin, jos se, joka on helppo reitti. Vain Älä klikkaa mitään, joka voisi aloittaa täysi Palautuminen, jos epävarma takaisin ulos.

On toinenkin tapa pelastaa tietosi ja että olisi poistaa HDD alkaen Laptop ja aseta se USB External Kotelointiratkaisut. Tämä voi sitten olla yhteydessä toiseen järjestelmään vetämään tietoja / tiedostoja.

HTH
Old 5 tammikuu 2008, 09:52
Rahoittajien ryhmän

Haluan myös sanoi, jos sinulla on ollut alkuperäinen XP Disk, saatat pystyä suorittamaan järjestelmän korjaus.
Old 5 tammikuu 2008, 16:55
Rahoittajien ryhmän

Kokeile käynnistystä kanssa XP: n CD ja käytön mbrfix klo palautuskonsoli.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Boot-Up Problem - Windows XP Home tai XP Media Edition ei käynnisty elanorbreton Windows-käyttöjärjestelmät 3 2 lokakuu 2009 15:10
Windows XP Home Edition WON'T BOOT? (Tarvitsetko Access Boot.ini) ryannathans Windows-käyttöjärjestelmät 12 11. Jul 2009 07:42
"Uudelleenkäynnistys tai valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai lisätä boot media laitteen" gramble General Software Chat 1 8. Jun 2009 23:28
N: o Käynnistyslaitteen saatavilla lakko f1 yrittää uudelleen käynnistyksen f2 for setup utility - Cant asentaa hbees888 Windows-käyttöjärjestelmät 1 25. toukokuuta 2009 23:01
Dual Boot Nyt XP tapana Boot NTLDR Missing trayde Windows-käyttöjärjestelmät 4 18th Mar 2009 07:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.