mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Cant få computeren til at starte op

Reply

Thread Tools
Old 6 December 2007, 11:01
Ny Medlem Gruppen

Default Cant få computeren til at starte op

Jeg håber nogen kan hjælpe så ive fik en Fujitsu Siemens comp med en indestængt 4 processer og kan ikke få det til at starte tidligere åbningen skærmen. ive prøvet at geninstallere Windows, men det plejer boot oppe så langt til at læse disken, så jeg tænkte på om nogen har haft dette problem før, eller er det en stor fejl med comp ....... hvilken som helst hjælp ville være taknemmeligt værdsat .......
Old 6 December 2007, 11:03
Donor-Gruppen

hvor gammel er den?

overophedning, kunne have en ren?

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 6 December 2007, 11:07
Ny Medlem Gruppen

sine kun 2 år gamle. og ive forsøgt at rense det og stadig den samme
Old 10 December 2007, 15:02
Ny Medlem Gruppen

siden LST post ive fjernet Hardrive og comp brande op, men når harddisken er reinsteted it doesnt Hvordan kan jeg bekæmpe dette problem, nogen ideer vil blive værdsat
Old 12 December 2007, 10:47
Medlem Gruppen

købe en ny harddisk kan være din eneste udvej. først prøve at sikre, at alle forbindelser er støvfrit, hvert kabel er der, hvor der formodes at være, og bios er sat til normal, hvis du har ændret det. sekund, hvis du har en ældre pc eller endda en anden harddisk, så prøv at sætte denne i, hvis det gør ikke arbejde prøve satanisk kablet kan det være brudt. efter at jeg ville sige en ny harddisk er den eneste vej frem
Old 12 December 2007, 11:15
Medlem Gruppen

Er det registrerer harddisken i bios? når du tænder pc'en? Normalt siger 'Afsløring IDE Harddisks' eller noget i den retning.

Se også boot rækkefølge i bios. Selv om dette ikke lyde som en hardware problem.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computeren ikke Boot Up: ( TOA5T General Hardware Chat 3 31 oktober 2008 04:16
Kan ikke Boot Computer morrowj112 General Hardware Chat 9 4 august 2008 20:11
Computeren ikke Boot steve05 Windows-operativsystemer 4 8 januar 2008 12:40
Computeren vil ikke Boot shramek23 Laptops, Mobiles & PDA'er 3 14th Dec 2007 17:00
Computer vil ikke starte ss8601 CPU, bundkort og RAM 5 24 november 2007 12:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.