![]() |
|
| |||
| |||
| Ik hoop dat iemand kan helpen als Ive kreeg een Fujitsu Siemens comp met een pent 4 processer en cant get it op te starten langs het openingsscherm. ive probeerde het opnieuw installeren van Windows, maar het gewoon opstarten dat ver naar de schijf te lezen, dus ik vroeg me af of iemand dit prob heeft gehad voor of is het een grote storing bij de comp ....... enige hulp zou dankbaar worden gewaardeerd ....... ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hoe oud is het?
| |||
| |||
| zijn slechts 2 jaar oud. en ive beproefd schoonmaken en nog steeds hetzelfde |
|
| |||
| |||
| sinds lst post ive verwijderd hardrive en comp-up branden maar zodra harde schijf is reinsteted it doesnt Hoe kan ik de bestrijding van dit probleem ideeën zou worden gewaardeerd |
|
| |||
| |||
| koop een nieuwe harde schijf kan uw enige uitweg zijn. eerst proberen ervoor te zorgen alle aansluitingen zijn stofvrij, elke kabel is waar is wordt verondersteld en de bios is ingesteld op normaal als je het bewerkt. ten tweede, als u een oudere pc of zelfs een andere harde schijf proberen brengen dat in, als dat doet werkzaamheden probeer de SATA-kabel kan worden gebroken. na dat ik zou zeggen een nieuwe harde schijf is de enige weg |
|
| |||
| |||
| Is het detecteren van de harde schijf in bios? wanneer u de pc? Meestal zegt 'Detecting IDE harde schijven' of iets in die richting. Controleer ook de opstartvolgorde in het BIOS. Hoewel dit klinkt als een hardware probleem. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer niet opstarten: ( | TOA5T | Algemeen Hardware Chat | 3 | 31 okt 2008 04:16 |
| Can't Boot Computer | morrowj112 | Algemeen Hardware Chat | 9 | 4 Aug 2008 20:11 |
| Computer niet opstarten | steve05 | Windows besturingssystemen | 4 | 8 Jan 2008 12:40 |
| Computer niet opstarten | shramek23 | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 14 dec 2007 17:00 |
| Computer niet meer opstarten | ss8601 | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 24 nov 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |