mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Finner datamaskinen til å starte opp

Reply

Thread Tools
Old 6te Dec 2007, 11:01
New Member Group

Default Finner datamaskinen til å starte opp

jeg håper noen kan hjelpe så ive fikk en fujitsu siemens komp med et pent 4 prosesser og skrånende bli den å støvel forbi åpningen skjermen. ive forsøkt gjeninstallerer vinduer bortsett fra den wont støvel opp som langt å lese disken så jeg lurte på om noen har hatt dette prob før eller er det en stor feil med komp ....... alle hjelpe ville være takknemlig verdsatt .......
Old 6te Dec 2007, 11:03
Donor Group

Hvor gammel er den?

overoppheting, kunne trenge en ren?

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 6te Dec 2007, 11:07
New Member Group

det bare 2 år gammel. og ive forsøkt rense den og fremdeles den samme
Old 10nde Dec 2007, 15:02
New Member Group

siden lst post ive fjernet hardrive og comp branner opp men når harddisken er reinsteted den ikke Hvordan kan jeg bekjempe dette problemet noen ideer ville være verdsatt
Old 12. Dec 2007, 10:47
Medlem Group

kjøpe en ny harddisk kan være din eneste vei ut. først prøve å sikre alle tilkoblinger er støvfritt, er hver kabel der er er ment å være og BIOS er satt til normal hvis du endret den. andre, hvis du har en eldre PC eller en annen harddisk prøve å sette det i, hvis det ikke arbeide prøve SATA-kabelen kan det være brutt. Etter det jeg ville si en ny harddisk er den eneste veien videre
Old 12. Dec 2007, 11:15
Medlem Group

Gjenkjenner den harddisken i BIOS? når du slår på pc? Vanligvis sier "Oppdager IDE Harddisk" eller noe langs disse linjene.

Også sjekke boot rekkefølgen i bios. Selv om dette ikke høres ut som en Hardware problem.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Datamaskinen ikke Boot opp: ( TOA5T General Hardware Chat 3 31 oktober 2008 04:16
Kan ikke Boot Computer morrowj112 General Hardware Chat 9 4 august 2008 20:11
Datamaskinen ikke Boot steve05 Windows-operativsystemer 4 8 januar 2008 12:40
Datamaskinen vil ikke Boot shramek23 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 14 desember 2007 17:00
Datamaskinen vil ikke boot ss8601 CPUer, Hovedkort & RAM 5 24 nov 2007 12:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.