![]() |
|
| |||
| |||
| jeg håper noen kan hjelpe så ive fikk en fujitsu siemens komp med et pent 4 prosesser og skrånende bli den å støvel forbi åpningen skjermen. ive forsøkt gjeninstallerer vinduer bortsett fra den wont støvel opp som langt å lese disken så jeg lurte på om noen har hatt dette prob før eller er det en stor feil med komp ....... alle hjelpe ville være takknemlig verdsatt ....... ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor gammel er den?
| |||
| |||
| det bare 2 år gammel. og ive forsøkt rense den og fremdeles den samme |
|
| |||
| |||
| siden lst post ive fjernet hardrive og comp branner opp men når harddisken er reinsteted den ikke Hvordan kan jeg bekjempe dette problemet noen ideer ville være verdsatt |
|
| |||
| |||
| kjøpe en ny harddisk kan være din eneste vei ut. først prøve å sikre alle tilkoblinger er støvfritt, er hver kabel der er er ment å være og BIOS er satt til normal hvis du endret den. andre, hvis du har en eldre PC eller en annen harddisk prøve å sette det i, hvis det ikke arbeide prøve SATA-kabelen kan det være brutt. Etter det jeg ville si en ny harddisk er den eneste veien videre |
|
| |||
| |||
| Gjenkjenner den harddisken i BIOS? når du slår på pc? Vanligvis sier "Oppdager IDE Harddisk" eller noe langs disse linjene. Også sjekke boot rekkefølgen i bios. Selv om dette ikke høres ut som en Hardware problem. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Datamaskinen ikke Boot opp: ( | TOA5T | General Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2008 04:16 |
| Kan ikke Boot Computer | morrowj112 | General Hardware Chat | 9 | 4 august 2008 20:11 |
| Datamaskinen ikke Boot | steve05 | Windows-operativsystemer | 4 | 8 januar 2008 12:40 |
| Datamaskinen vil ikke Boot | shramek23 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 14 desember 2007 17:00 |
| Datamaskinen vil ikke boot | ss8601 | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 24 nov 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |