![]() |
|
| |||
| |||
| Jag hoppas någon kan hjälpa till som ive har en Fujitsu Siemens comp med en uppdämd 4 processer och skränande få den att starta förbi startruta. ive försökt installera om Windows, men det brukar starta upp så långt att läsa skivan så jag undrar om någon har haft detta prob innan eller är det ett stort fel med comp ....... någon hjälp skulle vara tacksamt uppskattat ....... ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur gammal är den?
| |||
| |||
| dess endast 2 år gammal. och ive försökt rengöra den och fortfarande samma |
|
| |||
| |||
| eftersom lst post ive bort Hardrive och bränder comp upp men när hårddisken är reinsteted it doesnt Hur kan jag komma åt detta problem några idéer skulle uppskattas |
|
| |||
| |||
| köpa en ny hårddisk kan vara din enda väg ut. första försök att se till att alla anslutningar är dammfritt, är varje kabel där det är tänkt att vara och BIOS är inställt på normal om du ändrade det. andra, om du har en äldre dator eller till en annan hårddisk prova att sätta den i, om det icke verk prova SATA kabel kan brytas. efter att jag skulle säga en ny hårddisk är den enda vägen framåt |
|
| |||
| |||
| Har upptäcka det hårddisken i bios? när du slår på datorn? Vanligtvis säger "Detecting IDE-hårddiskar" eller något i den stilen. Också kontrollera startordningen i bios. Även om detta låter som ett hårdvaruproblem. |