mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

CD Drive spørgsmål om Dell Optiplex SX260, kører Windows 2K Professional ...

Reply

Thread Tools
Old 6 oktober 2008, 05:17
Ny Medlem Gruppen

Default CD Drive spørgsmål om Dell Optiplex SX260, kører Windows 2K Professional ...

Hi Guys,

Jeg håber, at dette er det rigtige forum!

Ok, har et mærkeligt problem med cd-drev på en Dell Optiplex SX260, snart ikke Windows 2000 Professional:

Cd-drevet er anerkendt af computeren - dvs. det viser i listen under Denne computer, hardware Manager siger den hardware er installeret og kører korrekt, og det leverer strøm til det - dvs. drevet vil åbne / lukke, når trykket.

Men når du indsætte en cd i drevet, det gør den støj forventes ved læsning af en cd, men aldrig kommer videre - i stedet for det holder at gøre dette og aldrig indlæser cd'en.

Hvis du klikker på det drev i Denne computer popper op en Windows-meddelelse, der beder dig om at indsætte en cd i drevet.

Computeren ser ud til at være fri for virus efter Avast Pro, har CCleaner fast alle registreringsdatabasen spørgsmål, det findes osv.

Google = ingen lignende spørgsmål på Windows 2000 lol. HJÆLP!

Jeg er temmelig kompetente med PC'er, så føler, at jeg har brug for hjælp nu fra jer, da dette har tabt mig!

Tak

Rich
Old 6 oktober 2008, 08:20
Donor-Gruppen

Default CD Drive spørgsmål om Dell Optiplex SX260, kører Windows 2K Professional ...

Er det kun med en disk eller med flere diske?

Måske laser behov for rengøring - hvis dette er tilfældet, vil jeg blot anbefale at få et andet drev, som de er så billige at købe det er bare meget elss besvær!

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6 oktober 2008, 08:25
Ny Medlem Gruppen

Det er med en skive jeg sætte derinde. CD-R, CD-RW, Microsoft-diske, musik-cd'er etc etc etc.

Jeg vil stille et andet drev i, men det er den model er det, det er en underlig en - ekstremt lille osv. Et hurtigt kig på Dells websted ikke kaste op en erstatning drev: (
Old 6 oktober 2008, 08:34
Donor-Gruppen

At have et hurtigt kig på det, det tager en almindelig dell cd / dvd-drev, som de anvender i deres laptops - jeg kender dem, vi har i skolen, der ligner også tage disse drev.

Jeg skal have et kig og se om jeg kan finde en.
Old 6 oktober 2008, 08:37
Ny Medlem Gruppen

Ah ok - jeg havde ikke engang tænkt på muligheden for at det er en laptop drev!

Hvis du har noget liggende, så lad mig det vide, kan jeg være interesseret.

Tak

Rich
Old 6 oktober 2008, 08:48
Donor-Gruppen

Efter at have kigget rundt Jeg kan ikke finde et ekstra. Billigste på ebay er omkring 30 £ Inkl. P.
Old 6 oktober 2008, 08:53
Ny Medlem Gruppen

Tak, vil jeg på "bugten.

Vurderer, at der er løsningen? Enheden er ikke ligefrem meget værd længere, så gad vide om det er endda værd nu lol.
Old 6 oktober 2008, 08:56
Donor-Gruppen

Jeg er ikke sikker på at være ærlig.

Hvis det ikke er at se CD's ville jeg tror det er noget galt med dvd-drev, og det ville være mit første punkt i indkaldelsen. Eller hvis du tænker på at få en ny pc i fremtiden alligevel, så kunne du bare få en USB-én til nu og da få en ny pc på et senere tidspunkt.

Eller hvis du er loacted i nærheden af mig, du kunne pop i og jeg kunne tage et kig på det.
Old 6 oktober 2008, 18:16
Donor-Gruppen

hvad er specs på computeren? hvor meget i fremtiden, vil du få en ny? honeslty ikke engang nejfløjen de specs vil jeg sige sit værd, men thats bare mig, fordi jeg elsker at have tonsvis af gamle arbejder computere i mit hus (men jeg har ingen Jeg har brug for mere !!!!!)

Mit system: ubr gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ lager køles AC fryser
Bundkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 800
Grafikkort (r):
4870 1GB
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
160GB 7200rpm IDE
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo DVD + /-RW
Sag / PSU:
modded + malet tilfælde w / 1kW Antec
Køling:
2 120mm fans 4 80mm fans og en hdd
Network / Internet:
dobbelt gigabyte län
Monitor (s):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 8 oktober 2008, 08:57
Donor-Gruppen

Bare en anden tanke - er alle de drivere ajour for cd-drevet?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Slukning af Windows XP Professional jon Windows-operativsystemer 1 22 oktober 2009 20:22
Geninstallere Windows XP Professional? Windows XP-installationen er beskadiget!? LegendaryFire Windows-operativsystemer 11 17 august 2009 12:17
Windows Me Audio Problem. Jeg har Dell Optiplex Gx150 Mohi212 Multimedia & Codecs 4 18 marts 2009 15:57
Dell Optiplex gx260 til tv Kevan Kelly General Hardware Chat 2 17 april 2008 20:57
DELL OPTIPLEX 500Mbr + Bios Revision AO7 Tilføjelse harddisk THEDENTIST Drives & flytbare medier 3 19 december 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.