![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Ik hoop dat dit de juiste forum! Ok, met een vreemd probleem met de CD-drive op een Dell Optiplex SX260, aanschaft Windows 2000 Professional: De CD Drive is erkend door de computer - dwz. toont in de lijst onder Deze computer, Hardware Manager zegt dat de hardware is geïnstalleerd en correct wordt uitgevoerd, en het levert stroom aan het - dwz. de drive zal openen / sluiten wanneer ingedrukt. Echter, wanneer je een cd in de drive plaatst, maakt het geluid verwacht, bij het laden van een cd, maar nooit verder komt - maar het houdt dit te doen en nooit laadt de cd. Door te klikken op het station in Deze computer verschijnt er een Windows-bericht waarin u wordt gevraagd om een cd in de drive. De computer lijkt te zijn virusvrij volgens Avast Pro, heeft alle vaste CCleaner het register problemen vastgesteld, enz. Google = geen soortgelijk probleem op Windows 2000 lol. HELP! Ik ben redelijk bevoegde met PC's, zodat het gevoel dat ik hulp nodig nu van jullie, omdat dit mij heeft verloren! Bedankt Rijk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het alleen met een schijf of met meerdere schijven?
| |||
| |||
| Het is met een schijf heb ik in. CD-R, CD-RW, Microsoft Discs, Muziek CD's etc etc etc. Ik zou een andere schijf in gezet, maar dat het model het is, is het een raar een - ultra kleine etc. Een snelle blik op de Dell site niet gooien van een vervangende schijf: ( |
|
| |||
| |||
| Na een snelle kijken, duurt het een gewone dell cd / dvd-station zoals ze gebruiken in hun laptops - Ik weet dat degene die we hebben op school die vergelijkbaar zijn ook deze stations. Ik zal eens kijken en zien of ik er een kan vinden. |
|
| |||
| |||
| Ah ok zelfs niet - ik had gedacht over de mogelijkheid van een laptop met dien rijden! ![]() Als je iets liggen hebt, laat het me weten, kan ik geïnteresseerd. Bedankt Rijk |
|
| |||
| |||
| Daarna keek ik kan niet vinden een reserve. Goedkoopste op eBay is ongeveer 30 pond incl P. |
|
| |||
| |||
| Bedankt, krijg ik op de "baai. Ik denk, dat is de oplossing? Het apparaat is niet echt veel waard meer, dus vroeg me af of het nog de moeite waard nu lol. |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet zeker van om eerlijk te zijn. Als het niet zien van de CD's dan zou ik denk dat het iets mis met de dvd-station en dat zou mijn eerste punt van gesprek zijn. Of, als u denkt het krijgen van een nieuwe pc in de toekomst hoe dan ook, kun je gewoon kon krijgen een USB-een voor nu en dan een nieuwe pc te krijgen op een later tijdstip. Of als u loacted bij mij kon je pop in en ik kon een blik op het hebben. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat zijn de specs van de computer? hoeveel in de toekomst zal u krijgt een nieuwe? honeslty zelfs niet de specs nowing ik zou zeggen zijn de moeite waard, maar thats just me omdat ik graag ton oude werkende computers in mijn huis (maar ik heb er geen i meer nodig !!!!!)
| |||
| |||
| Gewoon een andere gedachte - zijn alle drivers up to date voor de cd-drive? |