![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene, Jeg håper dette er riktig forum! Ok, har et merkelig problem med CD-stasjonen på en Dell Optiplex SX260, runnning Windows 2000 Professional: CD-stasjonen gjenkjennes av datamaskinen - det vil si. det viser i listen under Min datamaskin, maskinvare Manager sier maskinvaren er installert og kjører på riktig måte, og leverer strøm til det - dvs.. stasjonen vil åpne / lukke når trykket. Men når du setter inn en CD i stasjonen, den lager støy forventet, når lasting en CD, men aldri blir noe mer - istedenfor det holder å gjøre dette og aldri laster CD. Klikker du på stasjonen i Min datamaskin sprette opp en Windows-melding som ber deg om å sette inn en CD i stasjonen. Datamaskinen ser ut til å være virusfrie ifølge avast Pro CCleaner har løst alle registret problemer det funnet etc. Google = ingen lignende problem på Windows 2000 lol. Hjelp! Jeg er ganske kompetente med PC-er så føler at jeg trenger hjelp nå fra dere, da dette har mistet meg! Takk Rich |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det bare med en disk eller med flere disker?
| |||
| |||
| Det er med en plate jeg legge inn der. CD-R, CD-RW, Microsoft-plater, musikk-CD's etc etc etc. Jeg vil sette en annen stasjon i, men er den modellen det er, det er en merkelig en - ultra liten osv. En rask titt på Dells nettsted ikke kaste opp en ny stasjon: ( |
|
| |||
| |||
| Etter en rask titt på den, det tar en vanlig dell CD / DVD-stasjonen som de bruker i sine laptopper - Jeg vet at de vi har på skolen som ligner også ta disse stasjonene. Jeg skal ta en titt og se om jeg kan finne en. |
|
| |||
| |||
| Ah ok - Jeg hadde ikke engang tenkt på muligheten for at det er en bærbar stasjon! ![]() Hvis du har noe liggende rundt, kan du gi meg beskjed, jeg kan være interessert. Takk Rich |
|
| |||
| |||
| Etter å runde Jeg finner ikke en reservedeler. Billigste på ebay er ca 30 pund inc P & P. |
|
| |||
| |||
| Takk, jeg kommer på "bay. Anse som er løsningen? Enheten er ikke akkurat verdt mye mer, så lurer på om det er enda verdt det nå lol. |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på å være ærlig. Hvis den ikke ser CD-er så vil jeg gjette det er noe galt med DVD-stasjonen, og at vil være min første punktet i samtalen. Eller, hvis du tenker på å få en ny PC i framtiden allikevel, så kan du kjøpe en USB-en på nå og da få en ny PC på et senere tidspunkt. Eller hvis du er loacted nær meg du kunne stikke innom og jeg kunne ta en titt på den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er specs på datamaskinen? hvor mye i fremtiden skal du få et nytt? honeslty ikke engang nowing du spesifikasjoner jeg vil si det verdt det men dvs bare meg Fordi jeg elsker å ha tonn gamle arbeider datamaskiner i huset mitt (men jeg har ingen Jeg trenger mer !!!!!)
| |||
| |||
| Bare en tanke - er alle driverne oppdatert for CD-stasjonen? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slå av Windows XP Professional | jon | Windows-operativsystemer | 1 | 22 oktober 2009 20:22 |
| Installerer Windows XP Professional? Windows XP-installasjonen er skadet! | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 11 | 17 august 2009 12:17 |
| Windows Me Audio problem. Jeg har Dell Optiplex Gx150 | Mohi212 | Multimedia & Kodeker | 4 | 18 mars 2009 15:57 |
| Dell Optiplex gx260 å Television | Kevan Kelly | General Hardware Chat | 2 | 17 april 2008 20:57 |
| DELL OPTIPLEX 500Mbr + Biografier Gjennomgang AO7 Legge Harddrive | THEDENTIST | Drivere og flyttbare medier | 3 | 19 desember 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |