![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Nå da re-formatering vores specialbygget desktop vi har været, at få kontrol diskfejl ved opstarten, der går væk efter et par timer og så bare nu jeg, tilsyneladende, har netop set "blå skærm i døden« - Jeg vil aldrig haft det før - at sige vinduer måtte stoppe, så jeg genoptaget, og indsatte vinduer disken og startet op derfra, men intet kom det bare lastet vinduer op. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Synes at pege i to forskellige retninger - chkdsk kunne tyde på, HDD svigt, og den BSOD synes at tyde dine RAM er defekte. Hvad jeg ville gøre nu køres memtest, Og sikkerhedskopierer dine vigtige filer til en ekstern medium just in case. Memtest vil fortælle dig, om problemet er din RAM eller ej - hvis det ikke er tilfældet, er din harddisk døende.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har installeret nye ram et par måneder siden .. og jeg fik blå skærm af dødsfald .. jeg WOS soo sikker på, at det wosent ram, da det WOS helt nyt .. terner ud af det WOS .. det dos ske:)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad OS du fik, og hvor meget ram? for meget ram har voldt mig BSOD
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| pete21, ikke mangel på respekt, men kunne du prøve at skrive på engelsk husk jeg er positiv kort tekst er ikke tilladt her. Også Samantha, har du stadig har din gamle ram installeret på din computer? i så fald er den nye RAM det samme mærke som den gamle ram? Hvis du har din gamle ram tegne dit nye, og se om der stadig er et problem, hvis det så kunne du sikkerhedskopiere dine filer og re installere dit operativsystem. en sidste ting gå til start højreklik min computer og klik egenskaber at kontrollere, om din computer har genkendt din ram jeg engang installeret 2GB på en vens comp, og den sagde, at det stadig har 512MB RAM, indtil jeg skiftede dem rundt underligt, men det er muligt. |
|
| |||
| |||
| Nope, ingen gamle RAM installeret, og nye RAM er anderledes gøre til gamle. Computer gjorde anerkende nye RAM og efter at skrive dette indlæg i går aftes min computer døde igen, og vi opdateret (igen). Har Windows XP og 2x1 GB RAM. Vil forsøge memtest. |
|
| |||
| |||
| Eventuelle fejl numre ville være nyttigt også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at fjerne de nye Ram og sætte den gamle Ram tilbage i.
| |||
| |||
| Ok, er computeren stadig ikke fungerer. Tog den nye RAM og erstattet det med de gamle og i første omgang det virkede, men så begyndte frysning op igen, og nu vil ikke starte op igen. Før vi re-formateret, den anden dag fik vi beskeder såsom (jeg skrev dem alle ned, men glemte at hente avisen!) Hal.dll mangler, systemet fraværende fra system32, en. Exe-fil mangler og et par andre ( dette var, da det kom op som 'vil du starte Windows i fejlsikret tilstand, der normalt osv. - men på denne skærm vores sædvanlige tastatur gør ikke arbejde for at vælge eller skrive en indstilling dog stikke de gamle tastatur giver mig mulighed for). Nu hvor jeg prøver at starte computeren, det bare gælder om at 'læse diskfejl, skal du trykke på Ctrl, Alt + Delete for at genstarte "(og det kun genstartes med det gamle tastatur .. og kommer tilbage til samme skærm). Og jeg har haft det indefrysning op på velkomstskærmen, og det bare op i Windows skærmen og lastning for evigt. Help needed ASAP, da jeg kun ser på denne computer for en time, og naturligvis kan jeg ikke komme på hjemme (anvendes til at have et backup system, men som brød). Tak |
|
| |||
| |||
| Som du allerede har omformateret harddisk og geninstalleret XP, er det begynder at lyde som det problem kan være en defekt harddisk. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Blå skærm af dødsfald | lori26 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 november 2008 08:23 |
| Blue Screen af Death! | Cloud123 | General Hardware Chat | 5 | 6. sep 2008 07:06 |
| Blå skærm Dødens | Demtschuk | Windows-operativsystemer | 8 | 2 april 2008 15:48 |
| Blå skærm af dødsfald .. | chilloutcolin | PC & Console Gaming | 5 | 16 februar 2008 14:45 |
| Blå skærm af død! | cammochris | Drives & flytbare medier | 2 | 1 november 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |