vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tarkista levyn ongelmia ja "sinisen ruudun kuoleman" - koska uudelleen muotoilu ja uusi RAM

Reply

Thread Tools
Old 24 maaliskuu 2008, 14:26
Jäsen

Default Tarkista levyn ongelmia ja "sinisen ruudun kuoleman" - koska uudelleen muotoilu ja uusi RAM

Hei,
Hyvin, koska uudelleen muotoilua meidän tapamme rakentaa työpöydän olemme jo saada tarkistaa levyn virheet käynnisty, jotka häviävät pari tuntia ja sitten Juuri nyt, ilmeisesti juuri nähneet, "Blue Screen of Death" - olin ei ole koskaan ollut sitä ennen - sanoi ikkunat oli lopetettava niin olen uudelleen ja lisätään Windows-levylle ja käynnistää siellä, mutta ei keksi se vain ladataan Windows ylös.
Old 24 maaliskuu 2008, 14:41
Rahoittajien ryhmän

Default Tarkista levyn ongelmia ja "sinisen ruudun kuoleman" - koska uudelleen muotoilu ja uusi RAM

Näyttää osoittavan kahteen eri suuntaan - chkdsk näyttäisi osoittavan HDD epäonnistuminen, ja BSOD näyttäisi osoittavan sinun RAM on viallinen.

Mitä tekisin nyt käyttää memtestJa taaksepäin kaikki tärkeät tiedostot ulkoiseen keskipitkällä kaiken varalta. Memtest kertoo, jos ongelma on sinun RAM tai ei - jos se ei ole, kiintolevyn on kuolemaisillaan.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 24 maaliskuu 2008, 14:45
Rahoittajien ryhmän

Asensin uuden RAM muutama kuukausi sitten .. ja sain Blue Screen of Death .. i wos soo, että se wosent muistia kuin se wos upouusi .. tiirat pois se wos .. se dos tapahtuu:)

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY watercooling
Network / Internet:
neitsyt 50Mb
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 24 maaliskuu 2008, 14:50
Rahoittajien ryhmän

mikä käyttöjärjestelmä sinulla on ja miten paljon muistia?

liikaa ram on aiheuttanut minulle BSOD

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 24 maaliskuu 2008, 19:50
Rahoittajien ryhmän

pete21, ei halveksuntaa mutta voisitteko kokeilla ja kirjoita englanti hyvä ja olen positiivinen lyhyt teksti ei ole sallittu tässä.
Lisäksi Samantha, oletteko vielä vanhan ram asennettu tietokoneeseen? Jos näin on uusi RAM sama tehtävä kuin vanha RAM? Jos sinulla on vanha RAM tekemänne uusia ja katso onko siellä on edelleen ongelma, jos niin sitten voisit varmuuskopioida tiedostoja ja uudelleen asentaa os. Viimeinen asia mennä alku Napsauta hiiren kakkospainikkeella Oma tietokone ja napsauta ominaisuudet tarkistaa, jos tietokone on tunnistanut oman RAM olen kerran asentanut 2GB on ystäviä pakolliset ja se sanoi vielä 512 Mt RAM, kunnes olen vaihtanut ne noin outo, mutta mahdollista.
Old 25 maaliskuu 2008, 13:31
Jäsen

Ehei, ei vanhaa muistia asennettu ja uusi RAM on erilainen tehdä vanhoja.
Tietokone ei tunnusta uutta muistia ja kirjoittamisen jälkeen tämä viesti eilen tietokoneeni kuoli taas ja me muotoili (taas).
On Windows XP ja 2x1GB muistia.
Yrittää memtest.
Old 25 maaliskuu 2008, 13:48
Moderator Group

Virhettä numerot olisi hyvä myös.

Old 25 maaliskuu 2008, 14:36
Rahoittajien ryhmän

Kokeile poistaa uuden Ram ja käyttöön vanhan Ram takaisin sisään
Jos tämä ratkaisee ongelman, se on todennäköistä, että uusi Ram on yhteensopimaton emolevy.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28 maaliskuu 2008, 06:43
Jäsen

Ok, tietokone ei vieläkään toimi.
Otti uuden RAM ja korvasi sen vanhan ja aluksi se toimi mutta sitten alkoi jäädyttää uudelleen ja nyt se ei käynnisty uudelleen.
Ennen kuin voimme uudelleen muotoiltu, toinen päivä, saimme viestejä, kuten (i kirjoitti ne kaikki alas, mutta unohdin tuoda paperi!) Hal.dll puuttuu, järjestelmä puuttuu system32. Exe-tiedosto puuttuu ja muutama muu ( Tämä oli kun se tuli esiin, koska "Haluatko käynnistää Windowsin vikasietotilassa, normaalisti, jne. - mutta tämä näyttö myös tavallista näppäimistöä doesnt work valita tai kirjoittaa vaihtoehto kuitenkin kytkeä vanhan näppäimistön avulla minun).
Nyt kun yritän käynnistää tietokoneen se vain syttyy "lukemaan levyn virheen, paina CTRL, ALT + DEL uudelleen" (ja se vasta käynnistyy uudelleen vanhan näppäimistön .. ja tulee takaisin samalla näytöllä).
Sen lisäksi olen ollut sen jäädyttäminen ylös Tervetuloa-näytössä ja se vain menee Jopa Windows-näytön ja lastaus ikuisesti.

Apua tarvitaan ASAP, koska olen vasta tällä tietokone tunnin ja ilmeisesti en voi päästä kotiin (oli aiemmin varmuuskopioida järjestelmä, mutta se katkesi).
Kiitos
Old 28 maaliskuu 2008, 06:55
Rahoittajien ryhmän

Kuten olette jo muotoili kovalevyn ja asentanut XP: n, se alkaa kuulostaa ongelma voi olla viallinen kiintolevy.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Blue screen kuoleman lori26 Windows-käyttöjärjestelmät 1 30. marraskuu 2008 08:23
Blue Screen of Death! Cloud123 Rautatavaran Chat 5 6. Sep 2008 07:06
Blue screen of Death Demtschuk Windows-käyttöjärjestelmät 8 2. Huhtikuu 2008 15:48
Blue screen kuoleman .. chilloutcolin PC & Console Gaming 5 16th Feb 2008 14:45
Sininen näyttö kuolema! cammochris Drives & Removable Media 2 1. marraskuu 2007 00:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.