mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Controleer schijf problemen en 'blue screen of death "- sinds opnieuw formatteren en nieuwe RAM

Reply

Thread Tools
Old 24 maart 2008, 14:26
Lid Fractie

Default Controleer schijf problemen en 'blue screen of death "- sinds opnieuw formatteren en nieuwe RAM

Hoi,
Nou daar opnieuw formatteren van onze custom-built bureaublad we zijn steeds controleren schijf fouten bij het opstarten van die verdwijnen na een paar uur en dan net nu ik, blijkbaar hebben net gezien dat de 'blauwe scherm des doods' - I'd nooit had al eerder - te zeggen ramen moest worden stopgezet, zodat ik opnieuw ingevoegd en de ramen schijf en geboot vanaf daar maar niets kwam het gewoon windows geladen.
Old 24 maart 2008, 14:41
Donor Groep

Default Controleer schijf problemen en 'blue screen of death "- sinds opnieuw formatteren en nieuwe RAM

Lijkt te wijzen in twee verschillende richtingen - chkdsk lijkt HDD falen aangeven, en de BSOD lijkt uw RAM-geheugen is defect te geven.

Wat ik nu zou doen wordt uitgevoerd memtest, En back-up van belangrijke bestanden op een extern medium voor het geval dat. Memtest zal u vertellen wanneer het probleem is uw RAM-geheugen of niet - als het niet, is je harde schijf te sterven.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 24 maart 2008, 14:45
Donor Groep

Ik installeerde nieuwe ram een paar maanden geleden .. en ik kreeg blauw scherm van de dood .. i wos soo zeker dat het wosent ram als het gloednieuwe .. sterns wos uit het wos .. het dos gebeuren:)

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 24 maart 2008, 14:50
Donor Groep

welk OS je hebt en hoeveel RAM?

te veel ram mij heeft veroorzaakt BSOD

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 24 maart 2008, 19:50
Donor Groep

pete21, no disrespect maar zou je kunnen proberen en type in het Engels aub Ik ben positief korte tekst hier niet wordt toegestaan.
Ook Samantha, heb je nog je oude ram geïnstalleerd op uw computer? zo ja is de nieuwe ram hetzelfde merk als de oude ram? als u uw oude ram nemen uw nieuwe en kijken of er nog een probleem, zo ja dan kun je een back-up van uw bestanden en opnieuw installeren van uw besturingssysteem. een laatste ding ga naar start Klik met de rechtermuisknop mijn computer en klik op eigenschappen om te controleren of uw computer uw RAM-i heeft erkend eenmaal geïnstalleerd op een 2GB vrienden comp en zei dat het nog steeds 512 MB RAM, totdat ik hen ingeschakeld rond raar, maar mogelijk is.
Old 25 maart 2008, 13:31
Lid Fractie

Nope, geen oude RAM geïnstalleerd en nieuwe RAM-geheugen is anders doen aan oud.
Computer heeft erkennen nieuwe RAM en na het typen van dit bericht afgelopen nacht overleed mijn computer opnieuw geformatteerd en we (weer).
Heb Windows XP en 2x1GB RAM.
Proberen memtest.
Old 25 maart 2008, 13:48
Moderator Groep

Elke fout nummers zou nuttig ook.

Old 25 maart 2008, 14:36
Donor Groep

Probeer het verwijderen van de nieuwe Ram en zetten de oude Ram weer naar binnen
Als dit het probleem oplost, is het waarschijnlijk dat de nieuwe Ram onverenigbaar is met uw moederbord.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28 maart 2008, 06:43
Lid Fractie

Ok, is de computer nog steeds niet werkt.
Nam de nieuwe RAM en vervangen met de oude en op het eerste het werkte, maar daarna begon weer bevriezen, en nu zal niet opnieuw beginnen.
Voordat we opnieuw geformatteerd, de andere dag kregen we berichten zoals (ik schreef ze allemaal op, maar vergat om het papier te brengen!) Hal.dll ontbreekt, systeem ontbreekt in system32 een. Exe bestand ontbreekt en een paar anderen ( dit was toen het kwam als 'wil je om Windows te starten in de veilige modus, normaal, enz. - maar op dit scherm onze gebruikelijke toetsenbord doet werkzaamheden te selecteren of een optie maar het inpluggen van de oude toetsenbord kan ik in te voeren).
Nu wanneer ik probeer het opstarten van de computer het alleen gaat over 'lezen schijf fout, druk op ctrl, alt + del om opnieuw op te starten' (en het opnieuw alleen met de oude toetsenbord .. en komt terug naar hetzelfde scherm).
Zoals goed ik heb het bevriezen up van het welkomstvenster en het gewoon gaan tot het Windows-scherm en het laden altijd.

Hulp nodig ASAP, als ik alleen ben op deze computer voor een uur en natuurlijk kan ik niet krijgen op thuis (gebruikt om een back-up systeem, maar dat brak).
Bedankt
Old 28 maart 2008, 06:55
Donor Groep

Zoals u al de harde schijf geformatteerd en XP opnieuw geïnstalleerd, is het begin te klinken als het probleem kan een defecte harde schijf.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Blauw scherm van de dood lori26 Windows besturingssystemen 1 30 nov 2008 08:23
Blue Screen of Death! Cloud123 Algemeen Hardware Chat 5 6e Sep 2008 07:06
Blauw scherm van de dood Demtschuk Windows besturingssystemen 8 De 2 april 2008 15:48
Blauw scherm van de dood .. chilloutcolin PC & Gaming Console 5 16 feb 2008 14:45
Blue screen of death! cammochris Drives & Removable Media 2 1 Nov 2007 00:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.