![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Nou daar opnieuw formatteren van onze custom-built bureaublad we zijn steeds controleren schijf fouten bij het opstarten van die verdwijnen na een paar uur en dan net nu ik, blijkbaar hebben net gezien dat de 'blauwe scherm des doods' - I'd nooit had al eerder - te zeggen ramen moest worden stopgezet, zodat ik opnieuw ingevoegd en de ramen schijf en geboot vanaf daar maar niets kwam het gewoon windows geladen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lijkt te wijzen in twee verschillende richtingen - chkdsk lijkt HDD falen aangeven, en de BSOD lijkt uw RAM-geheugen is defect te geven. Wat ik nu zou doen wordt uitgevoerd memtest, En back-up van belangrijke bestanden op een extern medium voor het geval dat. Memtest zal u vertellen wanneer het probleem is uw RAM-geheugen of niet - als het niet, is je harde schijf te sterven.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik installeerde nieuwe ram een paar maanden geleden .. en ik kreeg blauw scherm van de dood .. i wos soo zeker dat het wosent ram als het gloednieuwe .. sterns wos uit het wos .. het dos gebeuren:)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| welk OS je hebt en hoeveel RAM? te veel ram mij heeft veroorzaakt BSOD
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| pete21, no disrespect maar zou je kunnen proberen en type in het Engels aub Ik ben positief korte tekst hier niet wordt toegestaan. Ook Samantha, heb je nog je oude ram geïnstalleerd op uw computer? zo ja is de nieuwe ram hetzelfde merk als de oude ram? als u uw oude ram nemen uw nieuwe en kijken of er nog een probleem, zo ja dan kun je een back-up van uw bestanden en opnieuw installeren van uw besturingssysteem. een laatste ding ga naar start Klik met de rechtermuisknop mijn computer en klik op eigenschappen om te controleren of uw computer uw RAM-i heeft erkend eenmaal geïnstalleerd op een 2GB vrienden comp en zei dat het nog steeds 512 MB RAM, totdat ik hen ingeschakeld rond raar, maar mogelijk is. |
|
| |||
| |||
| Nope, geen oude RAM geïnstalleerd en nieuwe RAM-geheugen is anders doen aan oud. Computer heeft erkennen nieuwe RAM en na het typen van dit bericht afgelopen nacht overleed mijn computer opnieuw geformatteerd en we (weer). Heb Windows XP en 2x1GB RAM. Proberen memtest. |
|
| |||
| |||
| Elke fout nummers zou nuttig ook. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het verwijderen van de nieuwe Ram en zetten de oude Ram weer naar binnen
| |||
| |||
| Ok, is de computer nog steeds niet werkt. Nam de nieuwe RAM en vervangen met de oude en op het eerste het werkte, maar daarna begon weer bevriezen, en nu zal niet opnieuw beginnen. Voordat we opnieuw geformatteerd, de andere dag kregen we berichten zoals (ik schreef ze allemaal op, maar vergat om het papier te brengen!) Hal.dll ontbreekt, systeem ontbreekt in system32 een. Exe bestand ontbreekt en een paar anderen ( dit was toen het kwam als 'wil je om Windows te starten in de veilige modus, normaal, enz. - maar op dit scherm onze gebruikelijke toetsenbord doet werkzaamheden te selecteren of een optie maar het inpluggen van de oude toetsenbord kan ik in te voeren). Nu wanneer ik probeer het opstarten van de computer het alleen gaat over 'lezen schijf fout, druk op ctrl, alt + del om opnieuw op te starten' (en het opnieuw alleen met de oude toetsenbord .. en komt terug naar hetzelfde scherm). Zoals goed ik heb het bevriezen up van het welkomstvenster en het gewoon gaan tot het Windows-scherm en het laden altijd. Hulp nodig ASAP, als ik alleen ben op deze computer voor een uur en natuurlijk kan ik niet krijgen op thuis (gebruikt om een back-up systeem, maar dat brak). Bedankt |
|
| |||
| |||
| Zoals u al de harde schijf geformatteerd en XP opnieuw geïnstalleerd, is het begin te klinken als het probleem kan een defecte harde schijf. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Blauw scherm van de dood | lori26 | Windows besturingssystemen | 1 | 30 nov 2008 08:23 |
| Blue Screen of Death! | Cloud123 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6e Sep 2008 07:06 |
| Blauw scherm van de dood | Demtschuk | Windows besturingssystemen | 8 | De 2 april 2008 15:48 |
| Blauw scherm van de dood .. | chilloutcolin | PC & Gaming Console | 5 | 16 feb 2008 14:45 |
| Blue screen of death! | cammochris | Drives & Removable Media | 2 | 1 Nov 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |