![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| [Holdt sig tilbage for at kontrollere denne] Så den eneste løsning ville være at få en ny harddisk? Jeg vil prøve og få nogen til at tjekke tilbage på svar på dette |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig med Phill om hd |
|
| |||
| |||
| Computer arbejder i øjeblikket. Ran tjekke disken og det hele gik gennem bøde? |
|
| |||
| |||
| Også, glemte at sige dette før. Før re-formatering vi forsøgte at reparere med windows disk, forsøgte chkdsk - gjorde ikke gøre noget og også fixboot, der ikke gjorde noget for. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er at virke efter en vellykket chkdsk køre, og derefter se, hvordan det går.
Det punkt at huske på, er .... chkdsk vil skjule dårlige sektorer på harddisken, men det plejer slippe af med dem, og hvis drevet går dårligt, mere kommer til syne og forårsage fremtidige problemer. Hvis dette sker, vil du helt sikkert nødt til at overveje et nyt drev. I mellemtiden vil jeg sikkerhedskopiere alle vigtige filer regelmæssigt. Nu har du pc'en kører, du kan også prøve at gå til drev fabrikanterne hjemmeside og downloade deres diagnostiske nytteværdi for at tjekke disken. Er du kører med den nye Ram nu? Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Old RAM i ATM, daren't satte ny tilbage i. Har du prøve at gøre harddisken kontrollere ved at downloade ting fra Samsung, men kunne ikke få det til at starte op fra disken. |
|
| |||
| |||
| Instruktionerne for at hente og brænde den Samsung nytteværdi er helt tydeligt. Har du følge vejledningen til punkt og prikke? .... har du downloade 2 nødvendige filer (Hutil210.exe & Hutil210.zip)? Hvis ikke den disk, du opretter, vil ikke være opstartbare. Hvis du er i tvivl tjekke tilbage her for at få instruktioner. Også kan du tjekke dit drev boot rækkefølgen i BIOS for at ændre din 1. opstartsenhed til diskettedrev A: |
|
| |||
| |||
| Ok, tak. Vil prøve igen. |