![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har altid køre på en Dell-computer i mange år og har aldrig haft problemer med dem, alt i alt har jeg besluttet, at det er tid til at få en ny computer. Jeg var kommet tilbage til Dells websted tilpassede en af min smag, men efter at være blevet time i telefonen med en salgsrepræsentant, det er bare for meget forvirring at få komponenter, jeg ønsker. Så jeg gik til HP og det er den make-up på den computer, jeg overvejer der .. Citat:
Citat:
Og HP uden 14% skat er 1499,99 .. og har Windows Vista, som jeg ville ende med at fjerne og lægge XP på (HP tilbyder ikke XP, eller en blank OS på deres modeller) Jeg ved ikke, om der er stor forskel i Acer og HP mærke, som jeg sagde, jeg har altid brugt en Dell-computer. Hvis nogen kan kaste lys over dette, skal du gøre! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Acer er ganske respektable .... Jeg har haft en Acer bærbar for et par år nu, og det er stadig opfører sig.
Bare en tanke, ser på dit spec .... hvis du skal bruge 32bit XP, kan du reducere dine ram til 3gb som 32bit XP plejer anerkende ekstra 1GB. Det er kun værd at få, hvis du ønsker at opgradere til et 64bit OS i fremtiden. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Vil en 32bit Vista genkende 4 GB RAM? |
|
| |||
| |||
| Nr. .... AFAIK kun 64bit operativsystemer er i stand til. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grafikkortet er ikke op til trit med resten af disse systemer. Du vil også være nødvendigt at kende spec af bundkort som well.What vil du bruge din computer til?
| |||
| |||
| Brugen af computeren? Jamen jeg bruger en masse 3d animation programmer og dj-programmer. Min bror skal indlæses en masse spil. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min mening? Begge bygger stinker. Den 8500GT er på ingen måde forme eller danne et spil kort. Og til at sætte 512 MB RAM på et kort af denne (manglende) tapperhed er kynisk i det ekstreme. Det er en anden historie om endnu en gang en producent forsøger at sælge en potentiel kunde om numre, de se det større antal, så antager det er en bedre aftale. Det er endnu værre, fordi skærmen i de to bygger er i 1680x1050 opløsning sort. Dette kort vil ikke være i stand til at spille på denne beslutning. Det vil næppe være i stand til at spille på 1024x768. Den ram vil kvæle quad om krav til båndbredde. Jeg vil gå så langt som til at sige, at hvis du spec eller købe en bygge med 667mhz ram, du kan lige så godt gå til en dual core cpu. XP Pro kan kun bruge 3GB ram, Vista 32bit 3.1gb ram. Dette skyldes, at I / O-krav og hukommelse kortlægning. Nej, shoppe rundt. Der er mange gode bygmester derude, at du kan spec ting op med. Acer er et godt brand, som er HP. Men jeg vil altid kun købe en bærbar fra nogen af dem.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Begge disse systemer, synes også dyrt, ville jeg holde udkig.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for hjælp til at vælge PC | bauer24 | General Hardware Chat | 1 | 31 august 2009 12:43 |
| Ønsker at købe en bærbar, har brug for hjælp til at vælge | gamiseta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 22 marts 2009 07:22 |
| Gutter. har brug for hjælp valg. | UltiLink | Grafikkort & Monitors | 6 | 5 april 2008 09:00 |
| Hjælp med at vælge Host | mbonwick | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 22 februar 2008 04:04 |
| Need Help Vælge et bundkort | Agon | CPU, bundkort og RAM | 3 | 20 august 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |