![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen aina toimimaan Dell-tietokoneen vuotta eikä ole koskaan ollut ongelmia niiden kanssa, kaiken kaikkiaan olen päättänyt on aika saada uusi tietokone. Olin palannut Dellin sivuilla mukautetun yksi minun makuuni, mutta sen jälkeen on tunti puhelin myyntiedustaja, se on aivan liian paljon sekaannusta saada osia haluan. Menin HP ja tämä selviää tietokoneen Ajattelen siellä .. Quote:
Quote:
Ja HP ilman 14% vero 1499,99 .. ja on Windows Vista, jotka haluaisin lopulta poistaa ja asettaa XP (HP ei tarjoa XP, eikä tyhjä OS niiden mallit) En tiedä, onko paljon eroa Acer ja HP-brandi, kuten sanoin, olen aina käyttänyt Dell-tietokoneen. Jos joku voi paistaa hieman valaista tätä, älä! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Acer on varsin kunnioitettava .... Minulla on ollut Acer kannettava muutaman vuoden ajan ja se on vielä käyttäytyy itse.
Vain ajatus, vilkaisu spec .... Jos aiotaan käyttää 32bit XP, voit vähentää RAM 3 Gt, koska 32bit XP tapa tunnistaa ylimääräistä 1GB. Se on vain hyvä saada, jos aiot päivittää 64bit OS tulevaisuudessa. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Tuleeko 32bit Vista tunnistaa 4 Gt RAM-muistia? |
|
| |||
| |||
| O .... AFAIK vain 64bit Käyttöjärjestelmät pystyvät. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näytönohjain ei vastaa tahdissa muun näiden järjestelmien. Sinun olisi myös tiedettävä spec ja emolevyt kuin well.What aiot käyttää tietokonetta?
| |||
| |||
| Tietokoneen käyttö? No Käytän paljon 3D-animaatio-ohjelmien ja dj-ohjelmia. Veljeni on lastaus paljon pelejä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minun mielipiteeni? Molempia rakentaa stink. 8500GT ei ole millään tavalla muodoltaan tai peli kortti. Ja esittää 512 RAM-muistia kortin että (puute) suorituskykyään on kyyninen Extreme. Se on toinen tarina jälleen valmistaja yrittää myydä mahdollisen asiakkaan numerot, he näkevät suuremman määrän niin olettaa sen on parempi käsitellä. Se on vielä huonompi, sillä seuraamaan kyseisen sekä rakentaa on 1680x1050 päätöslauselman lajike. Tämä kortti ei voi peli, että päätöslauselma. It'll tuskin voi peli 1024x768. Ram on tukahduttaa Quad kaistanleveyden vaatimuksia. En halua mennä niin pitkälle, että sanoisin, että jos spec tai ostaa rakentaa kanssa 667 MHz RAM voit myös mennä Dual Core-suoritin. XP Pro voi käyttää vain 3Gb ram, Vista 32bit 3.1gb ram. Tämä johtuu siitä, I / O-vaatimukset ja muistin Mapping. No, shop around. On olemassa monia hyviä rakentaja siellä voit spec asioiden kanssa. Acer on hyvä brändi, sillä on HP. Mutta olin aina vain ostaa kannettavaan jommankumman.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Molemmat järjestelmät näyttävät myös kallista, haluaisin pitää näköinen.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Need Help valitseminen PC | bauer24 | Rautatavaran Chat | 1 | 31 elokuu 2009 12:43 |
| Katse Osta Laptop, Need Help valinta | gamiseta | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 10 | 22. Maaliskuu 2009 07:22 |
| Kaverit. tarvitsen apua valinnassa. | UltiLink | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 5. Huhtikuu 2008 09:00 |
| Ohje Valintana Host | mbonwick | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 22. helmikuu 2008 04:04 |
| Need Help valinta A emolevy | Agon | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 20th Aug 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |