![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb altijd draaien op een Dell computer voor jaren en hebben nooit problemen ondervonden met hen al met al heb ik besloten dat het tijd een nieuwe computer te krijgen. Ik moest terug naar de Dell-website voor afgestemde een van mijn smaak, maar na een uur op de telefoon met een vertegenwoordiger, het is gewoon te veel verwarring om de onderdelen ik wil. Dus ging ik op HP en dit is de make-up van de computer ben ik er gezien .. Citaat:
Citaat:
En de HP zonder 14% btw is 1499,99 .. en heeft Windows Vista die ik zou uiteindelijk verwijderen en XP op zetten (HP bieden geen XP, noch een blanco OS op hun modellen) Ik weet niet of er veel verschil in de Acer en de HP-merk, net als ik zei dat ik altijd een Dell computer gebruikt. Als iemand enig licht kan schijnen op deze, doe! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Acer zijn zeer respectabele .... Ik heb een Acer laptop voor een paar jaar nu en het is nog steeds gedraagt zich.
Gewoon een gedachte, te kijken naar uw spec .... als u gaat gebruiken 32bit XP, kunt u uw RAM-geheugen te verminderen tot 3 GB als 32bit XP gewoon erkennen de extra 1gb. Het is alleen de moeite waard om als u van plan om te upgraden naar een 64-bit OS in de toekomst. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Zal een 32bit Vista herkent 4GB ram? |
|
| |||
| |||
| Nee .... AFAIK alleen 64-bits besturingssystemen in staat zijn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De grafische kaart is niet gelijke tred met de rest van die systemen. U zou ook moeten de spec van de moederborden als well.What weet ga je gebruik maken van uw computer?
| |||
| |||
| Het gebruik van de computer? Nou, ik gebruik een veel 3D animatie programma's en dj's. Mijn broer zal het laden van een hoop spellen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn mening? Beide bouwt stinken. De 8500GT is op geen enkele wijze vorm dan ook een gaming kaart. En 512 MB RAM leggen op een kaart van dat (gebrek aan) dapperheid is cynisch in het extreme. Het is een ander verhaal van opnieuw een fabrikant probeert te verkopen, een potentiële klant over de aantallen, ze zien het grotere aantal dus aannemen dat het een betere deal. Het is zelfs erger, omdat de monitor in kwestie in beide bouwt is van de 1680x1050 resolutie variëteit. Die kaart zal niet in staat zijn om wild op die resolutie. Het zal nauwelijks in staat zijn om spel bij 1024x768. De ram zal wurgen de quad op de bandbreedte eisen. Ik wil zover gaan om te zeggen dat als je spec kopen of bouwen met een 667mhz ram je kunt ook gaan voor een dual core CPU. Xp pro alleen kan gebruiken 3GB ram, Vista 32bit 3.1gb ram. Dit is te wijten aan I / O-eisen en het geheugen in kaart brengen. Nee, winkel rond. Er zijn veel goede bouwer daar dat je kunt dingen met spec. Acer is een goed merk, net als HP. Maar ik alleen maar zou kopen van een laptop van een van hen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beide systemen ook duur lijken, zou ik blijven zoeken.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need Help Kiezen PC | bauer24 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 31 augustus 2009 12:43 |
| Looking to buy a laptop, Need Help kiezen | gamiseta | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 22 mrt 2009 07:22 |
| Jongens. wat hulp nodig te kiezen. | UltiLink | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | De 5 april 2008 09:00 |
| Helpen met het kiezen van Host | mbonwick | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 22 feb 2008 04:04 |
| Need Help kiezen van een moederbord | Agon | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 20 aug 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |