![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har alltid kjørt på en Dell maskin i mange år og har aldri støtt på problemer med dem, alt i alt jeg har bestemt det er på tide å få en ny datamaskin. Jeg måtte tilbake til Dells nettsted for å tilpasses en av liking mitt, men etter å ha time på telefonen med en selger, det er bare for mye forvirring å få komponentene jeg vil.
Så jeg gikk til HP, og dette er sminke av datamaskinen jeg vurderer det .. Sitat:
Sitat:
Og HP uten 14% skatt er 1499.99 .. og har Windows Vista som jeg ville ende opp med å fjerne og legge XP på (HP tilbyr ikke XP, eller et tomt OS på sine modeller) Jeg vet ikke om det er stor forskjell på Acer og HP merkevare, som jeg sa at jeg alltid har brukt en Dell maskin. Hvis noen kan skinne litt lys på dette, kan du gjøre! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Acer er ganske respektabelt .... Jeg har hatt en Acer laptop for et par år nå og det er fortsatt oppfører seg.
Bare en tanke, å se på spec .... hvis du skal bruke 32bit XP, kan du redusere din RAM 3 GB som 32bit XP wont anerkjenne ekstra 1GB. Det er bare verdt å få hvis du har tenkt å oppgradere til en 64bit OS i fremtiden. Min System: Hjem Bygg
|
|
|
|||
|
|||
|
Vil et 32bit Vista gjenkjenner 4 GB RAM?
|
|
|
|||
|
|||
|
Nei .... AFAIK bare 64bit operativsystemene er kapabel.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Grafikkortet er ikke opp til tritt med resten av disse systemene. Du ville også vite at spesifikasjonen av hovedkort som well.What skal du bruke datamaskinen til?
|
|||
|
|||
|
Bruken av datamaskinen?
Vel jeg bruker mye 3d animasjon programmer og dj-programmer. Min bror vil bli lasting mange spill. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Min mening?
Begge bygger stinker. Den 8500GT er på ingen måte fasong eller form en gaming kort. Og å sette 512MB RAM på et kort av det (mangel på) dyktighet er kynisk i det ekstreme. Det er en annen historie om en gang en produsent prøver å selge en potensiell kunde på tall, de ser større antall, så antar det er en bedre deal. Det er enda verre fordi skjermen i spørsmålet i begge bygger er på 1680x1050 oppløsning variasjon. Dette kortet vil ikke være i stand til spill på denne oppløsningen. Det vil knapt være i stand til spill på 1024x768. Sauen vil kvele de fire på kravet til båndbredde. Jeg vil gå så langt som å si at hvis du spec eller kjøpe et bygg med 667mhz ram kan du like gjerne gå for en dual core cpu. Xp pro kan bare bruke 3GB RAM, Vista 32bit 3.1gb ram. Dette skyldes i / o krav og minne kartlegging. Nei, shoppe rundt. Det er mange gode byggmester der ute som du kan spec ting opp med. Acer er en god merkevare, som er HP. Men jeg hadde bare noen gang kjøpe en bærbar PC fra noen av dem.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Begge disse systemene også virke dyrt, ville jeg holde utkikk.