![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deze zal gebaseerd zijn met behulp van 03,05,06 en 3DMark Vantage. U hoeft geen gebruik te maken van alle test om uw resultaten, maar als je wilt zijn in de race voor de 1e zijn raadzaam lol De resultaten zijn weergegeven HIER Zodat elke gast is geldig moet u registreren bij Futuremark voor uw gratis ORB "Online Resultaten Browser"-account. Om dit te doen download een van de hieronder vermelde 3DMarks, nadat je klaar bent benching ziet u deze afbeelding Klik op 'Bekijk uw resultaten online " ![]() Dit opent je browser en u aan uw resultaten. Nu alles wat je hoeft te doen is klik het register tabblad en reg ![]() Nu uw benchmarks worden opgeslagen met futuremark Om ze zichtbaar voor de vergelijking moet u klik "openbaar maken" ![]() Die zal leiden je naar deze pagina Het vergelijken link is nu uw geldig merk ![]() Hier zijn de links naar benchmarking software nodig 3DMark03 3DMark05 3DMark06 3DMark Vantage OPMERKING: Vantage Vista/DX10 vereist en kost een 5er
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus deze test consolideert 4 scores in een algemeen?
| |||
| |||
| Yep
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Cool, zou het interessant zijn te zien op de resultaten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hier is een iets hoger totaal voor mij.
Misschien kunnen mensen snel een verwijzing naar hun overclocks toen ze achteraf ook om tijd te besparen op zoek nauw bij links. Als dit, QX9650@4.01 Ghz 4870x2 @ 840/940 3DMark03 - 88.037 3DMark05 - 27.089 3DMark06 - 22.053 3DMark Vantage - 15.899 Totaal: 153.078 Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| CPU: E8500@4.7Ghz GPU: 4870X2 +4870 @ 865/995 Vantage: 16157 3DMark06: 23085 3DMark05: 30896 3DMark03: 120156 TOTAAL: 190.294 ![]() Klop dat Krlll lolz
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| holy shit .............
|
| |||
| |||
| cheesepuff, ik denk dat je gewoon samengevat dat maximaal mooi! Ik denk dat deze draad zojuist inspireerde mij om mijn schijnbaar sprietig systeem. |