![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De fleste problemer med nye bygger komme ned til et par nemme fejl. Her er nogle råd om, hvordan man kan fastsætte den mest almindelige. Min computer's genstarte i midten af spil åh nej nu er jeg nødt til at slå at robot fyr med et missil løfteraket igen hjælpe Du købte en dårlig PSU. Den PSU markedet sucks og det er faktisk temmelig nemt at gøre. Denne liste er rigtig god til at kontrollere, hvis du fik en crappy en men virkelig Corsair 450s er virkelig billige så fastsættelse af denne skal ikke være alt for dyrt. God primærenheder er en stor investering, som du kan bruge dem for evigt, så længe tingene stadig kører på elektricitet, som de sandsynligvis vil for en tid. Min computer er bippende og vågne alle, og deres katte er meowing og nogle er endda woofing og det er forfærdelig Bipper kan betyde mange ting. Det bedste ved bipper er, at du har en taler, fordi de fleste tilfælde ikke har højttalerne længere. Denne højttaler giver dig mulighed for at komponere mange interessante gamle timey medleys på det og lade som du bruger MS-DOS i 1995 eller måske du er i en virkelig dårlig film om videospil med masser af bipper og boops eller sådan noget. Men du kan ikke gøre det lige nu som din computer ikke virker! Så prøv at læse denne fascinerende artikel om bip koder. Tjek din BIOS for at se, hvad afsnitsoverskrift du bør se på - de fleste bruger AWARD BIOS, men det varierer mellem producenterne. Når jeg trykker på afbryderknappen på min computer ikke starte Mange mennesker begå den fejl at tro, at de skal skrue deres bundkort ind i sagen. Dette er ikke en god idé, så mange andre mennesker begå den fejl aldrig skruning deres bundkort ind i sagen, og det igen stige kraftigt inde på grund af dynamikken i CPU fan spinding og at ruiner alt. Må ikke være et af disse mennesker. Brug dem, messing standoffs, der fulgte med sagen, og / eller bundkortet, regne ud, hvor skruerne er til linje op på bundkortet, og pisk den standoffs i disse huller. Den måde, de ledende skruer eller bumps på bundkortet som ikke vil forårsage en kortslutning off tilfældet. Normalt er dette ikke en big deal men tjek for hardware skader. Endelig kan du altid tjekke vægafbryderen sig selv ved at forbinde headere på bundkortet hvor vægafbryderen kabel går ved at sætte en skruetrækker i mellem de to. Dette er 100% sikker. Jeg ser underlig farvede eller deform ting på skærmen, når man spiller. Sommetider Jeg ser Virgin Mary i dem. Jeg ønsker blot at blæse ting op uden guddommelig indgriben, medmindre den pågældende gør tingene sprænge bedre i hvilket tilfælde det ville være dejligt Disse kaldes Artifacts og de betyder, at skærmkortet er at finde nye og interessante fakta om lang døde civilisationer. Det kan betyde et par ting: din video hukommelse er dårlig, eller din strømforsyning er dårlig, og jeg har ingen vittighed om, at fordi du aldrig vittighed om strømforsyninger. Du bør RMA dit grafikkort, så er det mere sandsynligt, men hvis du har en anden strømforsyning handy gå videre og forsøge at først. Jeg forsøger at låse en LGA775/Core 2 Duo processor. Jeg er bange for jeg kræve Incredible skibsskrog. Tilbage i Pentium 4 dage var der en ting kaldes en nul indsætningspunktet kraft socket. Nu er det der kaldes en "helvede af et parti indsætningspunktet kraft" socket. Sørg for, at din CPU er foret op korrekt. Hvis det er tilfældet, overvinde din frygt for at bryde virkelig dyre ting og push at løftestang ned så hårdt, som du kan. Når det er ned gå videre og skubbe det til side for at låse det og lægge dine heatsink på. Have det sjovt foring op push stifter, da dette er lige så slemt. Husk, at pilene ikke betyde noget, hvis du indsætter, kun hvis du trække den ud, så ignorer dem. Nemmeste måde at gøre dette på er at gøre det pushpins diagonalt så lige kraft anvendes på tværs af stikket. Jeg kan starte op med en pind af hukommelse, men ikke to / jeg får BSODs. Det kan betyde en masse ting. Du bør altid tjekke din hukommelse's bestand spænding kravene for at se, hvad spænding den skal køre på, fordi bundkort vil ofte undervolt dem og forårsage alle typer af problemer (se checkliste nedenfor). Hvis alt andet fejler, kan du prøve memtest86. Nybyggede CHECKLISTE: CASE PREP: [] Faktura kontrolleres alle dele tegnede sig for [] Elektrostatisk håndled band / jordforbindelse selv om sagen eller PSU. [] Installeret strømforsyning i sagen. [] Tilsluttet lysnettet ledningen til at tilbyde nemme grundstødning under opbygningsgrad (røre PSU hyppigt) [] Installeret alle harddiske, optiske drev, og andre frontpanelet enheder. [] Sluttet SATA data kabler til disse drev, forlader hængende indtil bundkortet er tilsluttet [] Installeret tynde aluminium plade "I / O skjold" for bundkortet Bundkort FORBEREDELSE: [] Fjernet plastik dækker på CPU og bundkort socket. Unhooked låsen på sokkel. [] Anbringes CPU i stikket, efter at have kontrolleret de pil retning (den kun går i én retning!). Ikke røre enten i bunden eller toppen af CPU. [] Sænket metal socket dække, pressede virkelig hårdt på låsen og til side for at sikre CPU. [] Monterede heatsink med alle fire push ben. [] Tilsluttet CPU_FAN header for køligere's fan [] Installeret hukommelse i dual-kanal konfiguration (hvis relevant) Bundkort INSTALLATION: [] Found skruehullerne svarende til mit bundkort om sagen & sætte standoffs på disse huller. [] Anbringes bundkort i sagen, og skrues ind i standoffs [] Installeret grafikkort. [] Installeret perifere kort (lyd, netværk osv.) [] Tilsluttet 24 pin ATX stik til bundkort fra PSU [] Tilsluttet 4 pin CPU-stik til bundkort fra PSU [] Tilsluttet 6/8/multiple ben til grafikkort fra PSU [] Tilsluttet strøm, nulstillet, HDD LED, etc headere på bundkortet [] Tilsluttet tilfælde fans til bundkort headere (hvis relevant) [] Tilsluttet USB / FireWire / audio frontpanelet headere Kabelfremføring: [] Tilsluttet data kabler fra HDD / optisk drev [] Tilsluttet elkabler til HDD / optisk drev [] Tilsluttet elkabler til sag fans (husk molex kan daisy-chain!) /! \ Hvis du er i tvivl PULL hele ud af sagen og lægge dine Bundkort W / CPU, ONE STICK RAM, og grafikken kort på en papæske ELLER Ikke-ledende FLYDELINE og tjekke det der /! \
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En rigtig god guide som altid Carbon, du rearly ikke bruger en masse af din tid gør disse. + rep
| |||
| |||
| Meget god guide, " Du skal spredes nogle Omdømme omkring, før de giver den til Carbon igen. " Cant + rep du så jeg bedømt 5 / 5 stjerner |
|
| |||
| |||
| Thanks, så kan du sikkert fortælle fra det sidste spørgsmål, jeg mente at sætte en tjekliste for software og BIOS konfigurationer såvel men glemte. Antages din bygge er alt sammen meget godt: [] BIOS ajour (bemærk, at du ikke kan gøre dette uden internetadgang) [] Indchecket RAM spænding, som er indstillet til, hvad end RAM ønsker (se: emballage) [] Sæt RAM tider til, hvad der er populære (ikke har det på AUTO!) [] FSB / processorhastigheden er det, der er populære på æsken [] OS installeret [] Bundkort drivere installeret (Du skulle nu have adgang til Internettet via USB / Ethernet) [] Seneste skærmkortdrivere installeret (bruge nettet, ikke dem på cd) [] Perifere PCI enhedsdrivere installeret (se ovenfor) På dette punkt kan du begynde at indlæse dem op med din software og sådan. Hvis du ønsker at partitionere drevet, dual boot, rod med opstartsindlæseren, uanset tiden nu er inde til at gøre det.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| very nice guide for nybegyndere Carbon, holde op! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bluetooth hardware problemer | Paul4763 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 23 oktober 2009 12:43 |
| Problemer Opstart Windows efter hovedserviceintervallerne Hardware Skift | shuabert | Windows-operativsystemer | 18 | 3 oktober 2009 14:37 |
| Installation problemer ... er det forbundet til min hardware? | lynxafc | CPU, bundkort og RAM | 9 | 8 januar 2008 13:52 |
| Hardware krav / Graphic problemer | lloydwoodford91 | Grafikkort & Monitors | 2 | 13th Dec 2007 05:17 |
| Hardware problemer | insertfunds | CPU, bundkort og RAM | 2 | 17. sep 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |