![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De meeste problemen met de nieuwe builds komen neer op een paar eenvoudige fouten. Hier zijn een paar adviezen over het oplossen van de meest voorkomende zijn. Mijn computer opnieuw op te starten in het midden van games oh nee nu heb ik te verslaan die robot man met een raket lanceerder weer helpen U kocht een slechte PSU. De PSU markt zuigt en dit is eigenlijk vrij eenvoudig te doen. Deze lijst is best goed voor het controleren als je een crappy, maar een echt de Corsair 450s zijn echt goedkoop, zodat de vaststelling van dit mag niet te duur. Goede PSUs zijn een goede investering als u ze kunt gebruiken voor eeuwig, zolang de zaken nog lopen op het gebied van elektriciteit, die ze waarschijnlijk voor een tijdje. Mijn computer is pieptoon en iedereen wakker worden en hun katten zijn meowing en sommige zijn zelfs woofing en het is verschrikkelijk Pieptonen kan betekenen een heleboel dingen. Het beste deel over piept is dat u een spreker, omdat de meeste gevallen geen sprekers meer. Deze luidsprekers kunt u componeren vele interessante oud-timey Magalitjeuh op en doen alsof u gebruik maakt van MS-DOS in 1995 of misschien bent u in een echt slechte film over videospelletjes met veel piept en boops of zoiets. Maar je kan dat niet alleen maar als uw computer werkt niet! Dus probeer het lezen van dit interessante artikel op piep-codes. Controleer uw BIOS om te zien wat kopgedeelte moet je kijken naar - de meeste gebruik maken van de AWARD BIOS, maar het verschilt per fabrikant. Toen ik op de aan / uit-knop op mijn computer het niet starten Veel mensen maken de fout te denken dat ze hun schroef moederbord in de zaak. Dit is niet een goed idee, zoveel andere mensen maken de fout nooit schroeven hun moederbord in de zaak en het rebounds binnen vanwege de dynamiek van de CPU fan spinnen en dat ruïnes alles. Wees niet een van deze mensen. Gebruik deze messing standoffs die bij de zaak en / of moederbord, kijken waar de schroeven zijn line-up op het moederbord, en houd de standoffs in de gaten. Op die manier kan de geleidende schroeven of de hobbels op het moederbord niet zal leiden tot een kortsluiting van de zaak. Meestal is dit geen groot probleem, maar te controleren of de hardware beschadigen. Tenslotte kunt u altijd controleren of de schakelaar zich door het aansluiten van de headers op het moederbord waar de netspanningsschakelaar kabel gaat door een schroevendraaier tussen de twee. Dit is 100% veilig. Ik zie raar gekleurde of misvormde dingen op het scherm tijdens het afspelen van games. Soms zie ik de Maagd Maria in hen. Ik wil gewoon dingen op te blazen zonder goddelijke interventie, tenzij dat maakt de dingen opblazen beter in welk geval dat zou geweldig zijn Dit zijn de zogenaamde artefacten en ze zeggen dat je video kaart is het ontdekken van nieuwe en interessante feiten over lange dode beschavingen. Dit kan betekenen dat u een paar dingen: uw video geheugen is slecht, of uw voeding is slecht en ik heb geen grap voor dat omdat je moet nooit grap over stroomvoorziening. U moet RMA uw grafische kaart, want het is meer waarschijnlijk dat, maar als u een andere stroomvoorziening handige Probeer dat eerst. Ik probeer te vergrendelen in een LGA775/Core 2 Duo-processor. Ik vrees ik dat de Incredible Hulk. Terug in de Pentium 4 dagen was er een ding wel een nul invoegpositie werking stopcontact. Nu is het wel een "hel van een partij van invoeging kracht" socket. Zorg ervoor dat uw CPU is bekleed correct. Als dat zo is, je angst overwinnen van het breken echt dure dingen en duw die hendel omlaag zo hard als je kunt. Zodra is vastgesteld gaan en druk op het aan de kant te vergrendelen en plaats uw koeling op. Veel plezier voering van de push-pins dit is net zo slecht. Vergeet niet, de pijltjes betekenen niet niks als je je plaatst alleen als je bereid bent te trekken, dus negeren. Eenvoudigste manier om dit te doen is om de pushpins diagonaal zodat gelijke werking van toepassing is in het stopcontact. Ik kan opstarten met een stok van het geheugen, maar niet twee / Ik krijg BSODs. Dit kan betekenen een heleboel dingen. U moet altijd controleren of je geheugen de voorraad spanning eisen om te zien wat spanning moet draaien omdat moederborden zullen vaak ondervolt hen en veroorzaken allerlei problemen (zie de checklist hieronder). Als al het andere faalt, kun je proberen memtest86. NIEUWE BOUWEN CONTROLELIJST: ZAAK VOORBEREIDINGEN: [] Factuur gecontroleerd, alle onderdelen goed voor [] Elektrostatische polsbandje / geaard zichzelf op zaak of PSU. [] Geïnstalleerde stroomvoorziening in geval. [] Hooked up hoofdbrandblusleidingen snoer te gemakkelijk aarding tijdens constructiestaat (veelvuldig contact met de PSU) [] Geïnstalleerd alle harde schijven, optische drives, en andere front-apparaten. [] Plugged in SATA data kabels aan deze drives, laat opknoping tot moederbord is aangesloten [] Geïnstalleerde de dunne aluminium plaat "I / O-shield" voor het moederbord MOTHERBOARD BEREIDING: [] Verwijderde kunststof die op de CPU en moederbord socket. Losgehaakt vergrendeling op socket. [] Geplaatst CPU in de socket, met de pijl richting gecontroleerd (het gaat alleen op een bepaalde manier!). Niet ingegaan op de onderkant of bovenkant van de CPU. [] Lagere metaal socket hebben geduwd echt hard aan de klink en aan de zijkant om de CPU. [] Gemonteerde Heatsink met alle vier de push-pins. [] Hooked up CPU_FAN header voor de koeler van de ventilator [] Geïnstalleerd geheugen in dual-channel configuratie (indien van toepassing) MOTHERBOARD INSTALLATIE: [] Gevonden de schroefgaten overeenkomen met mijn moederbord over de zaak en zetten standoffs in deze gaten. [] Geplaatst moederbord in de zaak en geschroefd in standoffs [] Geïnstalleerde grafische kaart. [] Geïnstalleerde perifere kaarten (geluid, netwerk, enz.) [] Hooked up 24 pins ATX connector op het moederbord van PSU [] Hooked up 4 pin CPU connector op het moederbord van PSU [] Hooked up 6/8/multiple pin connector naar de grafische kaart van PSU [] Hooked up power, reset, HDD LED, etc headers op het moederbord [] Hooked up geval fans moederbord headers (indien van toepassing) [] Hooked up USB / FireWire / audio frontpaneel headers Cable Management: [] Hooked up data kabels van de HDD / optische drives [] Hooked up stroomkabels naar HDD / optische drives [] Hooked up stroomkabels voor case-fans (onthoud Molex kan daisy-chain!) /! \ Bij twijfel PULL ALLES VAN DE ZAAK EN PUT YOUR MOTHERBOARD W / CPU, ONE STICK geheugen en de grafische kaart op een kartonnen doos of Niet-geleidend oppervlak EN CHECK IT ER /! \
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een zeer goede gids zoals altijd Carbon, u rearly doen veel van uw tijd in het maken van deze. + rep
| |||
| |||
| Zeer goede gids, " U moet de verspreiding zekere bekendheid rond voordat je Carbon opnieuw. " Cant + rep je zo i nominaal 5 / 5 sterren |
|
| |||
| |||
| Dank je, als je kan vertellen waarschijnlijk uit de laatste vraag die ik bedoeld om een checklist voor software-en BIOS-configuraties ook maar vergeten. Uitgaande van uw bouwen is allemaal goed en wel: [] BIOS up-to-date (u kunt dit niet doen zonder internet-toegang) [] Checked RAM spanning, ingesteld op de hoeveelheid RAM wil (zie verpakking) [] Stel RAM timings aan wat zijn beoordeeld (niet op AUTO!) [] FSB / processor snelheid is wat wordt beoordeeld op de doos [] OS geïnstalleerd [] Moederbord drivers geïnstalleerd (moet je nu toegang tot internet via een USB / Ethernet) [] Nieuwe videokaart drivers geïnstalleerd (gebruik van het net, niet degene die op de cd) [] Perifere PCI device drivers geïnstalleerd (zie hierboven) Op dat moment kun je beginnen met het laden met uw software en dergelijke. Wilt u de schijf, dual boot, geknoei met de bootloader, wat nu is het tijd om het te doen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| zeer mooie gids voor beginners Carbon, houden! |