![]() |
|
| |||
| |||
| Hello there, jeg netop har afsluttet mine eksamener, og jeg ser frem til en dejlig lang sommerferien ... det forekom mig, at en opgradering ville være en god idé .... Currenlty jeg har: Intel E8200 Dual Core 2,66 @ 3,6 GHz OCZ 4 Brancheløsninger PC2-6400 RAM Sapphire ATI Radeon 4850 512MB MSI 35. Neo2-FR iP35 mobo Jeg har også købt en ny 23inch overvåge så nu har jeg 1x19in + 1x23in bred Under 2 skærme jeg gøre langt flere ting på én gang, så jeg trænger til en opgradering. Mit budget er £ 220 ($ 360). Jeg tænkte mere ram og en quad kerne? Eller måske en anden 4850? Please rådgive, Thanks:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg går ud fra de 23 "er 1920x1200 eller 1920x1080? A 4850 på, at res går til kamp, erstatte det med en 4890 og det skal være den mest omkostningseffektive opgraderingen.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| YH jeg enig opgradere dit grafikkort, og jeg vil også ved en enkelt sataII hårde drisk prefably 10.000 RPM blot for dit operativsystem og programmer, og dette vil give dig hurtigere adgang gange til filer og mapper og hurtigere søgning på computeren. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil springe på, at Raptor drev. Intet reelt behov for det, Raptor drev en tendens til at være for de mest hardcore PC gamere, jeg tror ikke, denne fyr ønsker at køre Crysis på en million fps. Jeg går ud fra, da han kører en 8200 og har overclocked det, han har en Sata 2 hdd også. En nylig undersøgelse viste søge gange på en 74gb partition på en 1 TB drev er hurtigere end søge gange på en Raptor også. Må gå med carboner rådgivning, en 4890 vil se dig gennem en belastning på spil og 3D-programmer i et godt stykke tid, kan du få fat i en anden for Crossfire, hvis du ønsker det. Det ville være den bedste opgradering til dig, 1GB hukommelse vil hjælpe en stald belastning ved de højere opløsninger. Processoren er fint, især med at overclock så ingen bekymringer der. |
|
| |||
| |||
| YH Jeg er enig med Razer de Raptor drev isnt virkelig at vigtigt at hastigheden på computeren, medmindre du bliver gaming. Det ville også gøre en forskel i hastigheden af OS og hastighed til at få adgang til filer og programmer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CPU Upgrade Advice venligst. | højtstående øjeblik | CPU, bundkort og RAM | 8 | 8 august 2009 08:02 |
| Behov for rådgivning Comp skal bygges | xZoDiACx | General Hardware Chat | 16 | 12. maj 2009 03:33 |
| Upgrade rådgivning | CE Jones | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 23. maj 2008 18:01 |
| Upgrade Advice | JonniBravo | General Hardware Chat | 10 | 5 februar 2008 17:38 |
| Råd om en opgradering | Plusi | General Hardware Chat | 4 | 13 oktober 2007 14:02 |
| Thread Tools | |
| |