![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo daar, ik heb net mijn examen en ben op zoek naar een mooie lange zomervakantie ... het kwam bij me op dat een upgrade zou een goed idee .... Currenlty ik heb: Intel E8200 Dual Core 2,66 @ 3,6 GHz OCZ 4 GBS PC2-6400 RAM Sapphire ATI Radeon 4850 512MB MSI P35 Neo2-FR IP35 mobo Ook heb ik kocht een nieuwe 23inch monitor dus nu heb ik 1x19in + 1x23in breed Na 2 monitoren ik veel meer dingen tegelijk, dus ik ben behoefte aan een upgrade. Mijn budget bedraagt £ 220 ($ 360). Ik dacht meer RAM en een quad core? Of misschien een andere 4850? Gelieve te adviseren, Thanks:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik neem aan dat de 23 "is 1920x1200 of 1920x1080? A 4850 op dat gewijsde gaat strijd, te vervangen door een 4890 en dat moet de meest kosteneffectieve upgrade.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| YH Ik zou eens een upgrade van uw grafische kaart, en ik zou ook door een enkele sataII harde drisk prefably 10.000 RPM alleen voor uw besturingssysteem en programma's en dit geeft u sneller toegang keer op bestanden en mappen en sneller browsen op de computer. |
|
| |||
| |||
| Ik zou overslaan op de Raptor schijf. Niet echt nodig is, Raptor schijven geneigd te zijn voor de meest hardcore pc-gamers, ik denk niet dat deze man wil draaien Crysis op een miljoen fps. Ik neem aan dat hij sinds 8200 actief en heeft een overclocked, hij heeft een Sata 2 hdd ook. Een recente studie toonde zoeken keer op een 74gb partitie van een 1TB schijf zijn sneller dan het zoeken keer op een Raptor ook. Doen gaan met kool advies, een 4890 zie je door middel van een belasting van games en 3D-applicaties voor een goede, terwijl je kunt pakken en een andere voor de Crossfire indien u dat wenst. Dat zou de beste upgrade voor u, 1Gb geheugen zal helpen een schuur belasting op de hogere resoluties. De processor is prima, vooral met die overklokken dus geen zorgen daar. |
|
| |||
| |||
| YH Ik ben het eens met de Raptor Razer drive isnt echt zo belangrijk voor de snelheid van de computer, tenzij u zullen gaming. Het zou ook een verschil in de snelheid van het OS en de snelheid van de toegang tot de bestanden en programma's. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| CPU upgrade Advies aub. | senior moment | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 8 augustus 2009 08:02 |
| Need Advice Verplicht te bouwen | xZoDiACx | Algemeen Hardware Chat | 16 | 12 mei 2009 03:33 |
| Upgrade advies | CE-Jones | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 23 mei 2008 18:01 |
| Upgrade Advice | JonniBravo | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 5 februari 2008 17:38 |
| Advies over een upgrade | Plusi | Algemeen Hardware Chat | 4 | 13 okt 2007 14:02 |
| Thread Tools | |
| |