![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har nettopp avsluttet mitt eksamener, og jeg ser fram til en fin lang sommer bryte ... det skjedd for meg at en oppgradering vil være en god ide .... Currenlty Jeg har: Intel E8200 Dual Core 2.66 @ 3.6 GHz OCZ 4 GBS PC2-6400 RAM Sapphire ATI Radeon 4850 512 MB MSI P35 Neo2-FR iP35 mobo Jeg har også kjøpt en ny 23inch dataskjerm så nå har jeg 1x19in + 1x23in bredt Har 2 skjermer jeg gjøre langt flere ting på en gang så jeg trenger en oppgradering. Budsjettet mitt er £ 220 ($ 360). Jeg tenkte mer ram og en Quad Core? Eller kanskje en annen 4850? Vennligst gi råd, Takk:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg antar at 23 "er 1920x1200 eller 1920x1080? A 4850 ved at res går til kamp, erstatter den med en 4890, og som bør være det mest kostnadseffektive oppgradering.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Yh ville jeg enig oppgradere skjermkortet, og jeg vil også ved et enkelt sataII hard drisk prefably 10.000 RPM bare for ditt operativsystem og programmer, og dette vil gi deg raskere tilgang ganger til filer og mapper og raskere å bla i datamaskinen. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil hoppe på det Raptor stasjonen. Ingen reelt behov for det, Raptor disker tendens til å være på det mest hardcore PC spillere tror jeg ikke han ønsker å kjøre Crysis på en million fps. Jeg regner med at siden han kjører en 8200 og har overclocked det, han har en SATA 2 HDD også. En fersk studie viste søke ganger på en 74gb partisjon av en 1TB stasjonen er raskere enn søker ganger på en Raptor også. Må gå med Carbons råd, en 4890 ser du gjennom en last med spill og 3D-programmer på en god stund, kan du hente en annen for Crossfire om du så ønsker. Det ville være den beste oppgraderingen for deg, 1GB minne vil hjelpe et skur belastningen ved høyere oppløsninger. Prosessoren er bra, spesielt med at overclock så ingen bekymringer der. |
|
| |||
| |||
| Yh Jeg er enig med Razer den Raptor stasjonen isnt virkelig det viktig å hastigheten på datamaskinen hvis du skal bli spill. Det vil også gjøre en forskjell i hastigheten på OS og hastigheten for å få tilgang til filer og programmer. |