vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tietokone ollut kuolleena kuukausia, voit auttaa

Reply

Thread Tools
Old 29 kesäkuu 2008, 13:25
Uusi Jäsen

Default Tietokone ollut kuolleena kuukausia, voit auttaa

Minulla oli aika hyvä rig muutama kuukausi sitten, ja tämä on se, mitä tapahtui, kun se on kuollut.

Joten satunnaisesti Eräänä päivänä puolestaan minun pakoll normaalisti ja näytön jäi musta, ei ole selvää kuuluva käsittely Voisin kuulla, ja kaikki johdot on kytketty vain kauniita. I-KIRJAIN restarted sitä muutaman kerran ja lopuksi se tunnusti käynnistyä ja meni ikkunat.

Nyt se ei tee sitä aikaisemmin musta ruutu. I can't get to setup puhumattakaan nähdä minkäänlaista käynnistystä jopa riippumatta.

Kuulin, se saattaa olla seurausta siitä, troijalaisen viruksen.

Kaikki apu tervetullutta.
Old 29 kesäkuu 2008, 13:54
Rahoittajien ryhmän

Default Tietokone ollut kuolleena kuukausia, voit auttaa

Katso, jos saat sen käynnistää käynnistysparametri CD, sano Linux distro Linuxista Format.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Dead Tietokone - No Power On pastordan Rautatavaran Chat 9 27th Jan 2009 02:26
Dead tietokoneen kovalevy nyt sisällä tämän tietokoneen! chrismorris730 Rautatavaran Chat 4 13. Sep 2008 16:10
Dead Computer J0N Rautatavaran Chat 6 17th Apr 2008 16:05
Hei Haloo! - Dead Computer Dilbert Kotelot & Virtalähteet 29 22. Jul 2007 05:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.