![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla oli aika hyvä rig muutama kuukausi sitten, ja tämä on se, mitä tapahtui, kun se on kuollut. Joten satunnaisesti Eräänä päivänä puolestaan minun pakoll normaalisti ja näytön jäi musta, ei ole selvää kuuluva käsittely Voisin kuulla, ja kaikki johdot on kytketty vain kauniita. I-KIRJAIN restarted sitä muutaman kerran ja lopuksi se tunnusti käynnistyä ja meni ikkunat. Nyt se ei tee sitä aikaisemmin musta ruutu. I can't get to setup puhumattakaan nähdä minkäänlaista käynnistystä jopa riippumatta. Kuulin, se saattaa olla seurausta siitä, troijalaisen viruksen. Kaikki apu tervetullutta. |
|
| |||
| |||
| Katso, jos saat sen käynnistää käynnistysparametri CD, sano Linux distro Linuxista Format.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dead Tietokone - No Power On | pastordan | Rautatavaran Chat | 9 | 27th Jan 2009 02:26 |
| Dead tietokoneen kovalevy nyt sisällä tämän tietokoneen! | chrismorris730 | Rautatavaran Chat | 4 | 13. Sep 2008 16:10 |
| Dead Computer | J0N | Rautatavaran Chat | 6 | 17th Apr 2008 16:05 |
| Hei Haloo! - Dead Computer | Dilbert | Kotelot & Virtalähteet | 29 | 22. Jul 2007 05:22 |
| Thread Tools | |
| |