![]() |
|
| |||
| |||
| hey jeg jus gjort min nye computer og godt første off jeg nødt til at trykke på FMO'er knappen ned for min computer til at starte, eller det plejer starter jeg dunno hvorfor dets lignende, og andet af alle, når jeg starter det op, efter at computeren tæller op RAM det fortæller mig dette 162 - system valgmuligheder ikke indstillet og så når jeg trykker på F1 for at gemme indstillingerne (som jeg er nødt til at gøre hver gang jeg starter computeren) det sender mig en besked, der siger 219 - ECC hukommelsesmodul opdaget. ECC moduler ikke understøttes på denne platform Please nogen hjælp vil være værdsat Jeg er ny her, så Du kan være rart og tak =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sikker på, hvad en CMOS knappen?
| |||
| |||
| hey, og jeg fik denne mor bord http://www.geeks.com/details.asp?invtid=ASUS-P4SD-WB-R og dette ram Jeg troede, de var forenelig, men have et kig http://www.geeks.com/details.asp?invtid=512DDR3200ECC-R og knap ting> <im sorry jeg tog et vildt gæt, men en knap ved batteriet dårligt forsøge at finde et billede af det |
|
| |||
| |||
| Jeg fik det samme problem ... Hvad kunne du gøre for at ordne det? |
|
| |||
| |||
| Please starte et nyt emne detaljer din individuelle problem, men det hjælper alle involverede hjælpe hinanden. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvorfor får jeg en Kernel32.dll fejl, når jeg starter computeren? | looufa | Windows-operativsystemer | 4 | 23 april 2009 15:15 |
| Ny computer vil ikke indlæse OS Få Fejl | bblk03 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 november 2008 16:53 |
| Min computer er genoprettet efter en alvorlig fejl i dag | awhle316 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 24 | 20 oktober 2008 16:40 |
| Computer er genoprettet efter en alvorlig fejl | jamo777 | Windows-operativsystemer | 4 | 7 oktober 2008 07:54 |
| Computer holder døende, ingen fejlmeddelelser | monki | General Hardware Chat | 7 | 12 marts 2008 13:22 |
| Thread Tools | |
| |