vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tietokone virhe

Closed Thread

Thread Tools
Old 1 helmikuu 2008, 07:05
Uusi Jäsen

Default Tietokone virhe

hey i jus esittänyt uuden tietokoneen ja hyvin aluksi i on painettava CMOS-painiketta alas minun tietokone aloittaa tai se tapana aloittaa i dunno miksi sen näin, ja toinen kaikkien kun käynnistän sen jälkeen tietokone laskee jopa RAM se kertoo minulle tämän

162 - järjestelmän vaihtoehtoja ei asetettu

ja sitten kun painan F1 Tallenna asetukset (mitä on tehtävä aina, i käynnistää tietokone) se lähettää minulle toisen viestin, jossa lukee

219 - ECC muisti moduuli havaittu. ECC moduuleja, joita ei ole tuettu tällä alustalla

Ole hyvä ja apua olisi arvostettu olen uusi tässä niin Ole hyvä ja mukava ja kiitos =)
Old 1 helmikuu 2008, 07:07
Administrator Group

Default Tietokone virhe

Ole varma, mitä CMOS-painike on?

Mutta toinen kysymys näyttää sinulla ECC rekisteröity RAM ja emolevy ei tue sitä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1 helmikuu 2008, 07:20
Uusi Jäsen

Default Tietokone virhe

hei, hyvin sain tämän äiti aluksella

http://www.geeks.com/details.asp?invtid=ASUS-P4SD-WB-R

ja tämä ram ajattelin ne olivat, mutta on tarkasteltava

http://www.geeks.com/details.asp?invtid=512DDR3200ECC-R

ja painiketta asia> <im pahoillani otin villi arvaus, mutta sen on painike, jonka akku huonosti yrittää löytää kuvan se
Old 26 tammikuu 2009, 22:16
Uusi Jäsen

Default Tietokone virhe

Minulla on sama ongelma ... Mitä teit korjata sen?
Old 27 tammikuu 2009, 02:29
Administrator Group

Default Tietokone virhe

Aloita uusi aihe yksityiskohtaisesti sinun yksilön ongelmana, se auttaa kaikkia mukana auttaa toisiaan.
Closed Thread

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Miksi olen saada Kernel32.dll Virhe Kun käynnistän tietokoneen? looufa Windows-käyttöjärjestelmät 4 23. Huhtikuu 2009 15:15
Uusi tietokone ei kuormitus OS Hanki Virhe bblk03 Windows-käyttöjärjestelmät 1 4. marraskuu 2008 16:53
Oma tietokone on palautunut vakavasta virheestä tänään awhle316 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 24 20. lokakuu 2008 16:40
Tietokone on palautunut vakavasta virheestä jamo777 Windows-käyttöjärjestelmät 4 7. Lokakuu 2008 07:54
Tietokone pitää kuolla, ei virheilmoituksia monki Rautatavaran Chat 7 12. Maaliskuu 2008 13:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.