![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hey i jus esittänyt uuden tietokoneen ja hyvin aluksi i on painettava CMOS-painiketta alas minun tietokone aloittaa tai se tapana aloittaa i dunno miksi sen näin, ja toinen kaikkien kun käynnistän sen jälkeen tietokone laskee jopa RAM se kertoo minulle tämän 162 - järjestelmän vaihtoehtoja ei asetettu ja sitten kun painan F1 Tallenna asetukset (mitä on tehtävä aina, i käynnistää tietokone) se lähettää minulle toisen viestin, jossa lukee 219 - ECC muisti moduuli havaittu. ECC moduuleja, joita ei ole tuettu tällä alustalla Ole hyvä ja apua olisi arvostettu olen uusi tässä niin Ole hyvä ja mukava ja kiitos =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole varma, mitä CMOS-painike on?
| |||
| |||
| hei, hyvin sain tämän äiti aluksella http://www.geeks.com/details.asp?invtid=ASUS-P4SD-WB-R ja tämä ram ajattelin ne olivat, mutta on tarkasteltava http://www.geeks.com/details.asp?invtid=512DDR3200ECC-R ja painiketta asia> <im pahoillani otin villi arvaus, mutta sen on painike, jonka akku huonosti yrittää löytää kuvan se |
|
| |||
| |||
| Minulla on sama ongelma ... Mitä teit korjata sen? |
|
| |||
| |||
| Aloita uusi aihe yksityiskohtaisesti sinun yksilön ongelmana, se auttaa kaikkia mukana auttaa toisiaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miksi olen saada Kernel32.dll Virhe Kun käynnistän tietokoneen? | looufa | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 23. Huhtikuu 2009 15:15 |
| Uusi tietokone ei kuormitus OS Hanki Virhe | bblk03 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 4. marraskuu 2008 16:53 |
| Oma tietokone on palautunut vakavasta virheestä tänään | awhle316 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 24 | 20. lokakuu 2008 16:40 |
| Tietokone on palautunut vakavasta virheestä | jamo777 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 7. Lokakuu 2008 07:54 |
| Tietokone pitää kuolla, ei virheilmoituksia | monki | Rautatavaran Chat | 7 | 12. Maaliskuu 2008 13:22 |
| Thread Tools | |
| |