![]() |
|
| |||
| |||
| hey i jus gemaakt van mijn nieuwe computer en goed eerste uit moet ik druk op de CMOS knop voor mijn computer te starten of anders het wont start i dunno waarom haar graag dat, en de tweede van alle toen ik starten nadat de computer telt maximaal de ram hij vertelt me dat dit 162 - systeem opties niet ingesteld en dan wanneer ik druk op F1 voor het opslaan van de instellingen (die ik moet doen, iedere keer dat ik het opstarten van de computer) stuurt me nog een bericht dat zegt 219 - ECC geheugen module ontdekt. ECC-modules niet ondersteund op dit platform Gelieve geen hulp zou worden gewaardeerd Ik ben nieuw bij deze dus Wees aardig en ik dank u =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet zeker weet wat een CMOS knop is?
| |||
| |||
| hey, nou ik heb dit moederbord http://www.geeks.com/details.asp?invtid=ASUS-P4SD-WB-R en dit ram ik dacht dat ze waren maar een kijkje http://www.geeks.com/details.asp?invtid=512DDR3200ECC-R en de knop ding> <im sorry i was een wilde gok, maar het is een toets door de accu ziek proberen te komen tot een beeld van het |
|
| |||
| |||
| Ik heb hetzelfde probleem ... Wat heb je het te repareren? |
|
| |||
| |||
| Start een nieuw onderwerp detaillering je individueel probleem, het helpt alle betrokkenen elkaar helpen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Waarom krijg ik een foutmelding als ik Kernel32.dll Start de computer? | looufa | Windows besturingssystemen | 4 | 23 apr 2009 15:15 |
| Nieuwe computer niet laden OS Get Fout | bblk03 | Windows besturingssystemen | 1 | 4 Nov 2008 16:53 |
| Mijn computer is hersteld van een ernstige fout vandaag | awhle316 | Virus, spyware & Security | 24 | 20 okt 2008 16:40 |
| Computer is hersteld van een ernstige fout | jamo777 | Windows besturingssystemen | 4 | 7th Oct 2008 07:54 |
| Computer houdt sterven, geen foutmeldingen | monki | Algemeen Hardware Chat | 7 | 12 mrt 2008 13:22 |
| Thread Tools | |
| |