![]() |
|
| |||
| |||
| hei jeg jus gjort meg ny datamaskin og vel første av i å trykke på CMOS knappen nede til datamaskinen min for å starte eller annet det wont starte i dunno hvorfor de liker det, og andre av alle når jeg starter den opp etter at datamaskinen teller opp RAM det forteller meg dette 162 - system alternativer ikke angitt og når jeg trykker på F1 for å lagre innstillingene (som jeg må gjøre hver gang jeg starter opp maskinen) sender meg en melding som sier 219 - ECC minnemodul oppdaget. ECC-moduler ikke støttet på denne plattformen Vennligst hjelp ville være verdsatt Jeg er ny i dette så Vær hyggelig og takker =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sikker på hva en CMOS knappen er?
| |||
| |||
| Hei, vel jeg fikk denne mor bord http://www.geeks.com/details.asp?invtid=ASUS-P4SD-WB-R og denne ram Jeg trodde de var kompatible men ta en titt http://www.geeks.com/details.asp?invtid=512DDR3200ECC-R og knappen ting> <im beklager jeg tok en vill gjetning men en knapp ved batteriet ill prøve å finne et bilde av det |
|
| |||
| |||
| Jeg har det samme problemet ... Hva gjorde du for å fikse det? |
|
| |||
| |||
| Start et nytt emne detaljering din individuelt problem, det hjelper alle involverte hjelpe hverandre. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor får jeg en Kernel32.dll-feil når jeg starter datamaskinen? | looufa | Windows-operativsystemer | 4 | 23 april 2009 15:15 |
| Ny datamaskin vil ikke laste OS Få Feil | bblk03 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 nov 2008 16:53 |
| Min datamaskin har gjenopprettet etter en alvorlig feil i dag | awhle316 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 24 | 20 oktober 2008 16:40 |
| Datamaskinen har gjenopprettet etter en alvorlig feil | jamo777 | Windows-operativsystemer | 4 | 7 oktober 2008 07:54 |
| Computer holder dø, ingen feilmeldinger | monki | General Hardware Chat | 7 | 12 mars 2008 13:22 |
| Thread Tools | |
| |