![]() |
|
| |||
| |||
| hej jag jus gjort min nya dator och bra första start måste jag trycka på CMOS-knappen för min dator att starta eller så det brukar börja Jag vet inte varför de gillar det, och andra av alla när jag startar upp efter att datorn räknas upp RAM det säger mig detta 162 - system som inte ställa och sedan när jag trycker på F1 för att spara inställningarna (som jag måste göra varje gång jag startar datorn) skickar jag ett meddelande som säger 219 - ECC minnesmodul upptäckts. ECC moduler stöds inte på denna plattform Snälla någon hjälp skulle uppskattas Jag är ny på detta så Var snäll och tack =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte säker på vad en CMOS-knappen?
| |||
| |||
| hej, och jag fick detta moderkortet http://www.geeks.com/details.asp?invtid=ASUS-P4SD-WB-R och RAM-Jag trodde att de var förenliga men ta en titt http://www.geeks.com/details.asp?invtid=512DDR3200ECC-R och knappen sak> <im ledsen jag tog en vild gissning, men en knapp genom att batteriet sjuka försöka hitta en bild av det |
|
| |||
| |||
| Jag har samma problem ... Vad gjorde du med det? |
|
| |||
| |||
| Börja ett nytt ämne detalj din enskilda problem, det hjälper alla inblandade hjälper varandra. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Varför får jag en Kernel32.dll Fel när jag startar datorn? | looufa | Windows-operativsystem | 4 | 23 april 2009 15:15 |
| Ny dator kommer inte att ladda OS Få Error | bblk03 | Windows-operativsystem | 1 | 4 november 2008 16:53 |
| Datorn har återställts efter ett allvarligt fel dag | awhle316 | Virus, spionprogram och säkerhet | 24 | 20 oktober 2008 16:40 |
| Datorn har återställts efter ett allvarligt fel | jamo777 | Windows-operativsystem | 4 | 7 oktober 2008 07:54 |
| Dator håller dör, inga fel | monki | General Hardware Chat | 7 | 12 mars 2008 13:22 |
| Thread Tools | |
| |