менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютери, комплектуючі > Генеральний обладнання чат

Register

Комп'ютерна помилка

Closed Thread

Різьба Інструменти
Old 1 лютого 2008, 07:05
Нові члени групи

Ей я Jus зробив мій новий комп'ютер, а також перший і натиснути кнопку спуску CMOS для мого комп'ютера, щоб розпочати або ж він звичаєм почала я знаю, чому її так, а по-друге, коли я почала його після того, як комп'ютер підраховує RAM вона каже мені це

162 - система параметри не задані

а потім, коли я натискаю кнопку F1, щоб зберегти установки (які я повинен робити кожен раз я запуску комп'ютера) він посилає мені ще одне повідомлення про помилку

219 - ECC модулів пам'яті виявлено. ECC модулів не підтримується на цій платформі

Будь ласка, будь-яка допомога буде оцінив я новачок в цьому такого Будь ласка, Ніцца і дякую Вам =)
Old 1 лютого 2008, 07:07
Адміністратор групи

Чи не впевнений, що КМОП-кнопки?

Але на другий випуск виглядає, як ви отримали ECC Registered RAM і ваша материнська плата не підтримує його.

Моя система: Hybr! D

Процесор (и):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Материнська плата:
HP NForce 560
ОЗУ:
2GB DDR2 PC2-5300
Графічна карта (и):
Nvidia 7150M Бортові Комплексна
Звукова карта:
5.1 Бортові Комплексна
Жорсткий диск (и):
250GB 5400RPM SATA300
Оптичний привід (и):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Діло / PSU:
Фондовий HP
Охолодження:
Фондовий HP
Мережі / Інтернет:
10/100 NIC / 10 Мб Віргінські Кабельні
Монітор (и):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Операційна система (и):
Windows 7 Ultimate 32bit
Old 1 лютого 2008, 07:20
Нові члени групи

Гей, а я отримав це материнська плата

http://www.geeks.com/details.asp?invtid=ASUS-P4SD-WB-R

і цей баран я думав, що вони сумісні, але подивимося

http://www.geeks.com/details.asp?invtid=512DDR3200ECC-R

і кнопка річ> <їм шкода, що я зробив, але думаю, дикі свою кнопку на батареї жорстокого спробувати знайти його фотографію
Old 26 січня 2009, 22:16
Нові члени групи