![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Er der nogen kender en god test for computere at finde ud af, hvad der er galt med dem. Jeg er en IT-tekniker, og det kan tage tid at identificere et problem, og har set nogle software på internettet, der kan gøre dette, men ikke ved, hvilket ville være godt eller ej. Der er ét kaldet Micro2000, ingen, der har brugt den. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En god test gør et OS installere.
| |||
| |||
| Ja, det kan være gode til at fortælle dig, hvis der er et problem. Jeg vil gerne have at identificere præcist, hvad problemet er, og erstatter den del. For mig en OS installere ikke fortælle dig, hvis du har en alvorlig eller endog en intermittant problem, og hvor dette problem. Normalt vil det sige harddiskfejl, men for noget andet er du nødt til at regne det ud selv. Tak |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke, som om hardwarefejl alle betyder én ting. Med PSU, vil du ofte få lys men ingen strøm op, selv med shorted knappenåle, med GPU du får fuld effekt op uden display .. det eneste reelle ballademager er bundkortet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har set på ebay theres PCI-kort u sat i dit bundkort og det har en LCD-skærm, og når den opdager et problem, det giver dig en number.then du slå op, at antallet med bogen får du med det, og som vil fortælle Dem, var problemet er .. jeg tilfældigt se dette produkt, men ABIT trætte, hvis der eney god eneyone om her ved hjælp af en? hvis de er de reelle behandle derefter at ville være perfekt til bigyin
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kom en ny computer,, Need, hjælp til at vælge den hardware:) | Davida50000 | General Hardware Chat | 1 | 22 November 2009 11:34 |
| Online Prøvninger af computerhardware Knowledge? | Sandra | General Hardware Chat | 3 | 28 april 2009 10:09 |
| Opkøb computerhardware | clint91 | Grafikkort & Monitors | 9 | 1st Dec 2008 03:01 |
| Hvor får du din computer hardware fra? | thingie2 | General Hardware Chat | 13 | 19. maj 2008 07:47 |
| Enhver købt computerhardware fra disse? | thingie2 | General Hardware Chat | 2 | 23 april 2008 15:17 |
| Thread Tools | |
| |