mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Computerhardware test

Reply

Thread Tools
Old 1. juli 2008, 03:47
Ny Medlem Gruppen

Default Computerhardware test

Hej, Er der nogen kender en god test for computere at finde ud af, hvad der er galt med dem. Jeg er en IT-tekniker, og det kan tage tid at identificere et problem, og har set nogle software på internettet, der kan gøre dette, men ikke ved, hvilket ville være godt eller ej. Der er ét kaldet Micro2000, ingen, der har brugt den.

Tak
Old 1. juli 2008, 04:09
Administrator Gruppen

En god test gør et OS installere.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1. juli 2008, 04:16
Ny Medlem Gruppen

Ja, det kan være gode til at fortælle dig, hvis der er et problem. Jeg vil gerne have at identificere præcist, hvad problemet er, og erstatter den del. For mig en OS installere ikke fortælle dig, hvis du har en alvorlig eller endog en intermittant problem, og hvor dette problem. Normalt vil det sige harddiskfejl, men for noget andet er du nødt til at regne det ud selv.

Tak
Old 1. juli 2008, 08:59
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af bigyin View Post
Ja, det kan være gode til at fortælle dig, hvis der er et problem. Jeg vil gerne have at identificere præcist, hvad problemet er, og erstatter den del. For mig en OS installere ikke fortælle dig, hvis du har en alvorlig eller endog en intermittant problem, og hvor dette problem. Normalt vil det sige harddiskfejl, men for noget andet er du nødt til at regne det ud selv.

Tak
Oftere så ikke du får en bsod med tekniske oplysninger, så en OS installere vil fortælle dig, hvor problemet ligger.
Old 1. juli 2008, 12:15
Donor-Gruppen

Det er ikke, som om hardwarefejl alle betyder én ting. Med PSU, vil du ofte få lys men ingen strøm op, selv med shorted knappenåle, med GPU du får fuld effekt op uden display .. det eneste reelle ballademager er bundkortet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1. juli 2008, 13:37
Donor-Gruppen

Jeg har set på ebay theres PCI-kort u sat i dit bundkort og det har en LCD-skærm, og når den opdager et problem, det giver dig en number.then du slå op, at antallet med bogen får du med det, og som vil fortælle Dem, var problemet er .. jeg tilfældigt se dette produkt, men ABIT trætte, hvis der eney god eneyone om her ved hjælp af en? hvis de er de reelle behandle derefter at ville være perfekt til
bigyin

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kom en ny computer,, Need, hjælp til at vælge den hardware:) Davida50000 General Hardware Chat 1 22 November 2009 11:34
Online Prøvninger af computerhardware Knowledge? Sandra General Hardware Chat 3 28 april 2009 10:09
Opkøb computerhardware clint91 Grafikkort & Monitors 9 1st Dec 2008 03:01
Hvor får du din computer hardware fra? thingie2 General Hardware Chat 13 19. maj 2008 07:47
Enhver købt computerhardware fra disse? thingie2 General Hardware Chat 2 23 april 2008 15:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.