mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Computerhardware test

Reply

Thread Tools
Old 1. juli 2008, 03:47
Ny Medlem Gruppen

Default Computerhardware test

Hej, Er der nogen kender en god test for computere at finde ud af, hvad der er galt med dem. Jeg er en IT-tekniker, og det kan tage tid at identificere et problem, og har set nogle software på internettet, der kan gøre dette, men ikke ved, hvilket ville være godt eller ej. Der er ét kaldet Micro2000, ingen, der har brugt den.

Tak
Old 1. juli 2008, 04:09
Administrator Gruppen

En god test gør et OS installere.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1. juli 2008, 04:16
Ny Medlem Gruppen

Ja, det kan være gode til at fortælle dig, hvis der er et problem. Jeg vil gerne have at identificere præcist, hvad problemet er, og erstatter den del. For mig en OS installere ikke fortælle dig, hvis du har en alvorlig eller endog en intermittant problem, og hvor dette problem. Normalt vil det sige harddiskfejl, men for noget andet er du nødt til at regne det ud selv.

Tak
Old 1. juli 2008, 08:59
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af bigyin View Post
Ja, det kan være gode til at fortælle dig, hvis der er et problem. Jeg vil gerne have at identificere præcist, hvad problemet er, og erstatter den del. For mig en OS installere ikke fortælle dig, hvis du har en alvorlig eller endog en intermittant problem, og hvor dette problem. Normalt vil det sige harddiskfejl, men for noget andet er du nødt til at regne det ud selv.

Tak