![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, ei kukaan tiedä hyvä testata tietokoneiden selvittää, mikä on vikaa. Olen IT-teknikko, ja se voi viedä aikaa tunnistaa ongelma ja olen nähnyt joitakin ohjelmia verkosta, voi tehdä tämän, mutta en tiedä mikä olisi hyvä vai ei. On yksi nimeltään Micro2000 Onko kukaan käyttänyt sitä. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvä testi tekee käyttöjärjestelmän asentaa.
| |||
| |||
| Kyllä, se voi olla hyvä kertoa, jos on ongelmia. Haluaisin selvittää, mitä ongelma on ja korvaa osan. Minulle käyttöjärjestelmän asentaminen ei kerro, jos sinulla on vakava tai jopa intermittant ongelma, ja jos ongelma. Yleensä se on sanottava kiintolevyn pettämisen, vaan jotain sellaista, mistä on tehtävä työtä sen pois itse. Kiitos |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ei ole kuin laitevian kaikki yhtä asiaa. Kanssa PSU, voit usein saada valoa, mutta ei virta, vaikka shorted nastat, joiden GPU saat täyden tehon kanssa ei ole näyttö .. ainoa häirikkö on emolevy.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen nähnyt eBay Theres Ohjainkortti u laittaa emolevyn ja se on LCD-näyttö, ja jos se havaitsee ongelman se antaa sinulle number.then voit etsiä, että numero on kirjan saat sitä ja kertoo olit Ongelma on .. Olen satunnaisesti nähdä tämän tuotteen, mutta abit väsynyt jos eney hyvä eneyone täällä jollakin? jos ne ovat todella paljon niin, että olisi täydellinen bigyin
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Saada uuden tietokoneen, tarvitsee apua valitseminen Hardware:) | Davida50000 | Rautatavaran Chat | 1 | 22 marraskuu 2009 11:34 |
| Online testit Tietokonelaitteistot Knowledge? | Sandra | Rautatavaran Chat | 3 | 28th Apr 2009 10:09 |
| Buying tietokonelaitteiden | clint91 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 1. joulukuu 2008 03:01 |
| Mistä saat tietokoneen laitteisto? | thingie2 | Rautatavaran Chat | 13 | 19. toukokuuta 2008 07:47 |
| Jokainen osti tietokonelaitteiden näistä? | thingie2 | Rautatavaran Chat | 2 | 23. Huhtikuu 2008 15:17 |
| Thread Tools | |
| |