mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Computerhardware tests

Reply

Thread Tools
Old De 1 juli 2008, 03:47
Nieuw Lid Fractie

Default Computerhardware tests

Hallo, Weet iemand een goede test voor computers om uit te zoeken wat er mis is met hen. Ik ben een IT-technicus en het kan enige tijd duren om een probleem en hebben gezien wat software op het web, dat kan dit doen, maar weet niet welke goed zou zijn of niet. Er is een zogenaamde Micro2000, heeft niemand gebruikt het.

Bedankt
Old De 1 juli 2008, 04:09
Administrator Group

Een goede test doet een OS installeren.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old De 1 juli 2008, 04:16
Nieuw Lid Fractie

Ja, dat kan goed zijn om u te vertellen wanneer er een probleem. Ik wil graag precies vast te stellen wat het probleem is en vervanging van het onderdeel. Voor mij een OS installeren niet vertellen als u een ernstige of zelfs een intermittant probleem en waar dat probleem ligt. Normaliter zal het zeggen harde schijf defect, maar voor iets anders je moet wel uit jezelf.

Bedankt
Old De 1 juli 2008, 08:59
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bigyin View Post