mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Computerhardware tests

Reply

Thread Tools
Old De 1 juli 2008, 03:47
Nieuw Lid Fractie

Default Computerhardware tests

Hallo, Weet iemand een goede test voor computers om uit te zoeken wat er mis is met hen. Ik ben een IT-technicus en het kan enige tijd duren om een probleem en hebben gezien wat software op het web, dat kan dit doen, maar weet niet welke goed zou zijn of niet. Er is een zogenaamde Micro2000, heeft niemand gebruikt het.

Bedankt
Old De 1 juli 2008, 04:09
Administrator Group

Een goede test doet een OS installeren.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old De 1 juli 2008, 04:16
Nieuw Lid Fractie

Ja, dat kan goed zijn om u te vertellen wanneer er een probleem. Ik wil graag precies vast te stellen wat het probleem is en vervanging van het onderdeel. Voor mij een OS installeren niet vertellen als u een ernstige of zelfs een intermittant probleem en waar dat probleem ligt. Normaliter zal het zeggen harde schijf defect, maar voor iets anders je moet wel uit jezelf.

Bedankt
Old De 1 juli 2008, 08:59
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bigyin View Post
Ja, dat kan goed zijn om u te vertellen wanneer er een probleem. Ik wil graag precies vast te stellen wat het probleem is en vervanging van het onderdeel. Voor mij een OS installeren niet vertellen als u een ernstige of zelfs een intermittant probleem en waar dat probleem ligt. Normaliter zal het zeggen harde schijf defect, maar voor iets anders je moet wel uit jezelf.

Bedankt
Vaker niet dan krijg je een BSOD met technische informatie om een OS te installeren zal u laten weten waar het probleem ligt.
Old De 1 juli 2008, 12:15
Donor Groep

Het is niet zo dat de hardware niet alle middelen een ding. Met PSU, zul je vaak verlichting, maar geen power-up, zelfs met kortgesloten pinnen, met GPU krijg je volle kracht omhoog zonder elkaar .. de enige echte onruststoker is het moederbord.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old De 1 juli 2008, 13:37
Donor Groep

Ik heb gezien op ebay theres pci-kaarten die u in uw moederbord en heeft een lcd scherm en als het een probleem geeft u een number.then je opzoeken dat aantal met het boek dat je krijgt bij en dat zal u vertellen waren het probleem is .. Ik zie dit willekeurig product, maar abit vermoeide als er eney goede eneyone hier met behulp van een? indien zij zijn de echte deal zou zijn dan is dat perfect voor
bigyin

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Het krijgen van een nieuwe computer, Need, hulp bij het kiezen van de hardware:) Davida50000 Algemeen Hardware Chat 1 22 november 2009 11:34
Online Tests van Computer Hardware Kennis? Sandra Algemeen Hardware Chat 3 28 apr 2009 10:09
Kopen computerhardware clint91 Grafische Kaarten & Monitors 9 1 Dec 2008 03:01
Wanneer krijg je je computer hardware uit? thingie2 Algemeen Hardware Chat 13 19 mei 2008 07:47
Iedereen kocht computerhardware van deze? thingie2 Algemeen Hardware Chat 2 23 apr 2008 15:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.