![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Weet iemand een goede test voor computers om uit te zoeken wat er mis is met hen. Ik ben een IT-technicus en het kan enige tijd duren om een probleem en hebben gezien wat software op het web, dat kan dit doen, maar weet niet welke goed zou zijn of niet. Er is een zogenaamde Micro2000, heeft niemand gebruikt het. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een goede test doet een OS installeren.
| |||
| |||
| Ja, dat kan goed zijn om u te vertellen wanneer er een probleem. Ik wil graag precies vast te stellen wat het probleem is en vervanging van het onderdeel. Voor mij een OS installeren niet vertellen als u een ernstige of zelfs een intermittant probleem en waar dat probleem ligt. Normaliter zal het zeggen harde schijf defect, maar voor iets anders je moet wel uit jezelf. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is niet zo dat de hardware niet alle middelen een ding. Met PSU, zul je vaak verlichting, maar geen power-up, zelfs met kortgesloten pinnen, met GPU krijg je volle kracht omhoog zonder elkaar .. de enige echte onruststoker is het moederbord.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb gezien op ebay theres pci-kaarten die u in uw moederbord en heeft een lcd scherm en als het een probleem geeft u een number.then je opzoeken dat aantal met het boek dat je krijgt bij en dat zal u vertellen waren het probleem is .. Ik zie dit willekeurig product, maar abit vermoeide als er eney goede eneyone hier met behulp van een? indien zij zijn de echte deal zou zijn dan is dat perfect voor bigyin
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het krijgen van een nieuwe computer, Need, hulp bij het kiezen van de hardware:) | Davida50000 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 22 november 2009 11:34 |
| Online Tests van Computer Hardware Kennis? | Sandra | Algemeen Hardware Chat | 3 | 28 apr 2009 10:09 |
| Kopen computerhardware | clint91 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 1 Dec 2008 03:01 |
| Wanneer krijg je je computer hardware uit? | thingie2 | Algemeen Hardware Chat | 13 | 19 mei 2008 07:47 |
| Iedereen kocht computerhardware van deze? | thingie2 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 23 apr 2008 15:17 |
| Thread Tools | |
| |