mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Maskinvare tester

Reply

Thread Tools
Old 1 juli 2008, 03:47
New Member Group

Default Maskinvare tester

Hei, Er det noen som vet om en god test for datamaskiner å finne ut hva som er galt med dem. Jeg er en IT-tekniker, og det kan ta tid å identifisere et problem, og har sett noen programvare på Internett som kan gjøre dette, men vet ikke noe som ville være bra eller ikke. Det er en som heter Micro2000, har alle brukt det.

Takk
Old 1 juli 2008, 04:09
Administrator Group

En god test gjør en OS installere.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1 juli 2008, 04:16
New Member Group

Ja, det kan være godt å si om det er et problem. Jeg ønsker å finne ut nøyaktig hva problemet er og erstatte den del. For meg en OS installerer ikke fortelle deg om du har en alvorlig eller et intermittant problemet og hvor problemet ligger. Normalt vil det si harddisken svikt, men for noe annet må du jobbe den ut selv.

Takk
Old 1 juli 2008, 08:59
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by bigyin View Post
Ja, det kan være godt å si om det er et problem. Jeg ønsker å finne ut nøyaktig hva problemet er og erstatte den del. For meg en OS installerer ikke fortelle deg om du har en alvorlig eller et intermittant problemet og hvor problemet ligger. Normalt vil det si harddisken svikt, men for noe annet må du jobbe den ut selv.

Takk
Oftere deretter ikke du får en bsod med teknisk informasjon, slik at en OS installere deg beskjed om hvor problemet ligger.