![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Er det noen som vet om en god test for datamaskiner å finne ut hva som er galt med dem. Jeg er en IT-tekniker, og det kan ta tid å identifisere et problem, og har sett noen programvare på Internett som kan gjøre dette, men vet ikke noe som ville være bra eller ikke. Det er en som heter Micro2000, har alle brukt det. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En god test gjør en OS installere.
| |||
| |||
| Ja, det kan være godt å si om det er et problem. Jeg ønsker å finne ut nøyaktig hva problemet er og erstatte den del. For meg en OS installerer ikke fortelle deg om du har en alvorlig eller et intermittant problemet og hvor problemet ligger. Normalt vil det si harddisken svikt, men for noe annet må du jobbe den ut selv. Takk |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke som om maskinvarefeil alle betyr en ting. Med PSU, vil du ofte få lys, men ingen oppstart, selv med shorted pins, med GPU vil du få full effekt opp uten skjerm .. den eneste virkelige troublemaker er hovedkortet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har sett på ebay Theres PCI kort u satt i hovedkortet, og den har en LCD-skjermen og når det oppdager et problem, det gir et number.then du slå opp nummeret til boken du få med seg og som vil fortelle deg var problemet er .. i tilfeldig se dette produktet, men abit trette hvis det eney god eneyone på her ved hjelp av en? hvis de er de virkelige avtale deretter som ville være perfekt for bigyin
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Få en ny datamaskin, trenger, hjelp til å velge maskinvare:) | Davida50000 | General Hardware Chat | 1 | 22 november 2009 11:34 |
| Online tester av Computerutstyr Knowledge? | Sandra | General Hardware Chat | 3 | 28 april 2009 10:09 |
| Kjøp av maskinvare | clint91 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 1 desember 2008 03:01 |
| Hvor får du din maskinvare fra? | thingie2 | General Hardware Chat | 13 | 19 mai 2008 07:47 |
| Alle som kjøpte maskinvare fra disse? | thingie2 | General Hardware Chat | 2 | 23 april 2008 15:17 |
| Thread Tools | |
| |