menšie majetkové --

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Počítačový hardware > Všeobecné Hardware Chat

Register

Počítačového hardvéru testy

Reply

Thread Tools
Old 1. júla 2008, 03:47
Nový člen skupiny

Default Počítačového hardvéru testy

Zdravím, Vie niekto z dobrý test na počítači, aby ste zistili, čo je zle sa s nimi. Som IT technik a to môže trvať dlhšie, než sa identifikovať problém a videli niektoré softvér na internete, ktoré môžete urobiť, ale nevím, ktoré by bolo dobré alebo nie. Existuje tzv Micro2000, má ju niekto používa.

Vďaka
Old 1. júla 2008, 04:09
Administrátor Skupina

A dobrý test robí jeden OS nainštalovať.

Môj systém: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Základná doska:
HP nForce 560
Pamäť RAM:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafické karty (s):
Nvidia 7150 Palubný integrovanej
Zvuková karta:
5.1 Palubný integrovanej
Pevný disk (y):
250gigabajt 5400ot./min SATA300
Optická mechanika (s):
18x CD / DVDRW DL-ATA
Case / PSU:
Sklad HP
Chladenie:
Sklad HP
Sieť / Internet:
10/100 Nič / 10MB Panny Satelit
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView širokouhlý
Operačný systém (y):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1. júla 2008, 04:16
Nový člen skupiny

Áno, to je dobré povedať, ak je nejaký problém. Chcel by som zistiť, čo presne je problém a nahradenie časti. Pre mňa jeden OS nainštalovať nehovorí, či sa majú vážne alebo dokonca intermittant problém, a ak tento problém. Obyčajne to bude říkat zlyhania pevného disku, ale aj pre niečo iné máte na práci si to sami.

Vďaka
Old 1. júla 2008, 08:59
Darcu Skupina

Citácia:
Pôvodne Poslal bigyin View Post
Áno, to je dobré povedať, ak je nejaký problém. Chcel by som zistiť, čo presne je problém a nahradenie časti. Pre mňa jeden OS nainštalovať nehovorí, či sa majú vážne alebo dokonca intermittant problém, a ak tento problém. Obyčajne to bude říkat zlyhania pevného disku, ale aj pre niečo iné máte na práci si to sami.

Vďaka