![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, og jeg vil starte fra begyndelsen ... min computer fik stak / frysning på Windows-login-skærmen, så jeg besluttede at få et kig ind og fandt den CPU fan dækket i støv. Nu da min computer ofte overheats jeg besluttet at tage de CPU Fan og træffe alle de støv på det. Men da jeg tog den ud af, at det tog også ud CPU'en. I korte CPU'en havde mange af sine ben bøjet (som jeg var nødt til at rette op) og jeg var nødt til at købe nyt Thermal Paste / fedt / sammensatte. Jeg besluttede også at få en ny CPU fan. Når jeg sætte det hele sammen igen computeren tændt og var på Windows login skærm laste op og derefter Jeg lugtet noget brænde og computeren slukkes. Nuværende situation Jeg købte nye Termisk pasta (jeg var ved hjælp af en, der fulgte med CPU fan før) og forsøgte again.This tid til at computeren vil tænde, tilhængerne ville også. Thats om alle min computer virker nu. Intet vises på skærmen, diskdrevene ikke åben og når jeg trykker på tænd / sluk-knappen for at tænde computeren off det ikke vil slukke. Jeg har på dette tidspunkt ingen anelse om, hvad de skal gøre næste enhver hjælp ville være meget værdsat. tak, Juan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| muligvis noget galt med bundkortet, hvis det plejer slukke eller Powersupply, kan du købe lugten af brændende?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som du kogte CPU, sandsynligvis fordi blæseren ikke blev genindsat på korrekt, efter du har renset den.
| |||
| |||
| Er der en måde at finde ud af, om det var moderen bord eller CPU'en, der blev stegt? Moderen bord som en smule lys over det, der tænder Thats all. Også kunne jeg ikke sige, hvor lugten kom fra. |
|
| |||
| |||
| Det kan være det siden da jeg købte den nye fan den kom med en slags (jeg troede) termisk pasta nedenunder det at gå med CPU og jeg ved et uheld gnides nogle off men prøvet det anyways. Thats ret, før den gav forbraendingshastigheden lugt. |
|
| |||
| |||
| Det er sandsynligt, at være årsag som det er alt du har fjernet fra maskinen. Du har ret som støv vil forårsage en pc for at overophede, men ved ikke at sætte blæseren tilbage korrekt CPU overophedet til et punkt, hvor det brænder. Du skal bruge en ny CPU. |
|
| |||
| |||
| hvad var CPU? hvis det er virkelig gamle har du betragtes som et nyt bundkort såvel |
|
| |||
| |||
| Dens en Pentium 4, 478 pins, og jeg mener, at hastighed er 3,0 |
|
| |||
| |||
| Kunne du tænke dig at købe en anden af samme processor eller opgradere dit system? |