![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, hyvin I'll aloittaa alusta ... minun tietokone oli juutu / pakastamalla ikkunat kirjautumisnäytössä joten päätin on tarkastella sisällä ja löytänyt CPU fan katettu pölyä. Nyt, kun minun tietokone usein overheats Päätin ottaa esiin CPU Fan ja ottaa kaikki pöly sitä. Kuitenkin, kun otin sen se myös otti suorittimen. Lyhyesti suoritintehon oli monet sen nastat bended (joka minun oli selvittää) ja minun piti ostaa uusia Thermal Liitä / rasva / yhdiste. Olen myös päättänyt saada uutta CPU fan. Kun esitin sen kaiken takaisin yhdessä tietokone päällä ja oli ikkunat kirjautumisnäytössä lastaus ja sitten smelled jotain polttaminen ja tietokone sammutetaan. Nykytilanne Ostin uuden Thermal liitä (I käytti joka tuli suorittimen tuuletin ennen) ja yritti again.This aikaa tietokone olisi päälle, fanien olisi liikaa. Että kaikki minun tietokone ei nyt. Mikään näkyy ruudulla, että kiintolevyt eivät avaa ja kun painan virtapainike kytkeäksesi tietokoneen pois se ei sammu. Olen tässä vaiheessa ole aavistustakaan, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä mitään apua olisi suuresti. kiitos, Juan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mahdollisesti jotain vikaa emolevyn jos se tapana sammuttaa tai powersupply, voitteko lähde haju palo?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa olet keitettyjä CPU, luultavasti siksi, että puhallin ei ollut laittaa takaisin asianmukaisesti, kun puhdistaa sitä.
| |||
| |||
| Onko tapaa selvittää, oliko äiti aluksella tai suorittimen että sain paistettua? Äiti aluksella hieman valoa sille, että kierrosta thats kaikki. Lisäksi en voinut kertoa, missä haju on peräisin. |
|
| |||
| |||
| Tämä voi olla sen jälkeen, kun ostin uuden tuulettimen se tuli jonkinlainen (ajattelin) lämpövaurio liitä alla sen mennä suorittimen ja olen vahingossa hierotaan joitakin pois mutta kokeillut anyways. Thats oikeus, ennen kuin se antoi polttaa haju. |
|
| |||
| |||
| Se on todennäköisesti syynä se, että on kaikki mitä poistettu koneelta. Teit oikeus pöly aiheuttaa tietokoneen ylikuumenemisen mutta se ei ole laskemisesta tuuletin oikein suoritintehon ylikuumennettu siihen pisteeseen, että se palaa. Tarvitset uuden suorittimen. |
|
| |||
| |||
| mikä oli CPU? jos se on todella vanha olet katsotaan uuden emolevyn sekä |
|
| |||
| |||
| Sen Pentium 4, 478 nastat ja uskon, että nopeus on 3,0 |
|
| |||
| |||
| haluaisit ostaa toinen saman prosessori tai päivittää järjestelmää? |