![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, en ik zal beginnen bij het begin ... mijn computer was vast komen te zitten / vriespunt op de windows login scherm, dus ik besloot om eens een kijkje binnen en vond dat de CPU-fan in stof. Nu sinds mijn computer vaak overheats heb ik besloten tot het afsluiten van de CPU Fan en neemt alle stof op. Maar toen nam ik het uit nam zij ook de CPU. In het kort de CPU had veel van haar gebogen pinnen (die had ik rechtzetten uit) en ik had je de Thermal Paste / vet / samengestelde. Ik heb ook besloten om een nieuwe CPU-fan. Als ik het allemaal weer samen op de computer is ingeschakeld en werd op de ramen login scherm laden en dan ga ik rook iets branden en de computer uitgeschakeld. Huidige situatie Ik kocht nieuwe Thermische pasta (ik was met behulp van de een die bij de CPU ventilator vóór) en probeerde again.This tijd om de computer zou worden ingeschakeld, de fans zouden ook. Thats over al mijn computer doet nu. Niets te zien op het scherm, de schijven niet open en toen ik op de aan / uit-knop om de computer uitgeschakeld is het niet uitschakelen. Ik heb op dit moment geen idee wat te doen naast alle hulp zou zeer gewaardeerd. bedankt, Juan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| misschien iets mis met het moederbord als het wont uitschakelt of de voeding, kunt u de bron van de geur van het branden?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt alsof je gekookt de CPU, waarschijnlijk omdat de ventilator niet opnieuw op nadat u goed schoongemaakt is.
| |||
| |||
| Is er een manier om erachter te komen of hij was het moederbord of de CPU dat heb gebakken? De moeder boord een beetje licht over dat draait op thats all. Ook ik kon niet vertellen waar de geur vandaan kwam. |
|
| |||
| |||
| Dit kan sinds wanneer ik kocht de nieuwe ventilator kwam het met een soort van (dacht ik) thermische pasta eronder te gaan met de CPU en ik per ongeluk wrijft aantal af, maar probeerde het toch. Thats recht voordat zij de branden geur. |
|
| |||
| |||
| Het is waarschijnlijk de oorzaak, zoals dat is alles wat je verwijderd uit de machine. U heeft recht als stof zal leiden tot een pc te raken, maar door niet om de ventilator terug juist de CPU oververhit tot een punt waar zij brandwonden. U moet een nieuwe CPU. |
|
| |||
| |||
| Wat was de cpu? als dit echt oud ben je als een nieuw moederbord en |
|
| |||
| |||
| Het is een Pentium 4, 478 pinnen en ik denk dat de snelheid 3.0 |
|
| |||
| |||
| zou u graag willen kopen, een andere van dezelfde processor of upgrade van uw systeem? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| [verzoek] Help bij. Pak Files | lucyfer | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | De 1 juli 2009 05:03 |
| Verzoeken! - Chat | mrberty | Gemeenschap Nieuws & Chat | 10 | 29 jun 2009 00:39 |
| Een verzoek Sig - Avatar Hier. | mrberty | Off Topic Discussie | 2 | 25 jun 2009 08:52 |
| Verzoek om computer helpen | kodak | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 6 januari 2008 16:22 |
| Thread Tools | |
| |