![]() |
|
| |||
| |||
| Været på udkig efter computer dele til min nye rig, men kan ikke ud til at få den ene jeg vil så vidt. nogen derude hjælpe mig venligst |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er dit budget Ta1da?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og hvad er din vigtigste brug vil blive; gaming? CAD? almindelige kontor / internet?
|
| |||
| |||
| Ja det har, men desværre ikke de gør international skibsfart. Jeg bor i Lusaka Zambia (Afrika), så det gør livet så meget sværere .. |
|
| |||
| |||
| Ønsker at spille spil. Got $ 700. Allerede fået en 2900xt, så bare have 1. RAM (1or 2 Gig) 2. Strømforsyning (550w eller højere) 3. HDD (320 eller 250) 4. Processor (E6600) |
|
| |||
| |||
| Citat:
PSU: Enermax Liberty 600 W. Lidt dyrere end andre mærker, men Liberty serien er modulopbygget, og meget rolig og effektiv. Hvis ikke, så se på Coolermaster's. HDD: Samsung Spinpoint for 320 som fik 166GB pr fad. Det betyder at det har en højere data-lagring massefylde betydning læse gange er fremragende, er det også meget stille og løber frem cool. CPU: Godt valg af CPU overvejer det kort, du har gået til.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Thanks a lot, nu til det store problem. Blev der kan få disse dele & få dem sendt i. New æg eller tiger direkte ikke. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer låse op, selv efter at erstatte dele | lotty26 | General Hardware Chat | 1 | 15 juni 2009 18:29 |
| Jeg har brug for hjælp Vælge Dele til Gaming Computer | iHatton | General Hardware Chat | 16 | 7 juni 2009 12:14 |
| Behov stor hjælp på Opgradering Computer Dele! | Dantzeil | General Hardware Chat | 12 | 7 marts 2009 21:12 |
| Computer dele | gmcomputerservices | General Hardware Chat | 10 | 18th Dec 2008 06:48 |
| Nye dele eller ny computer? | gotmaxpower | General Hardware Chat | 4 | 10 november 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |