![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Etsinyt tietokoneen osia uudet kamppeet, mutta ei voi saada yhden Haluan niin pitkälle. joku siellä auttaa minua olkaa hyvä |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| What's your talousarvion Ta1da?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja mikä on tärkein käyttö aiotaan; pelaamista? CAD? yleinen toimisto / internet?
|
| |||
| |||
| Kyllä se on, mutta valitettavasti ne eivät kansainvälistä merenkulkua. Asun Lusakassa Sambiassa (Afrikka), jotta se tekee elämän että paljon vaikeampaa .. |
|
| |||
| |||
| Haluatko pelata pelejä. Got 700 dollaria. Jo saaneet 2900xt, joten pitää vain 1. RAM-muistia (1or 2 Gig) 2. Virtalähde (550w tai uudempi) 3. HDD (320 tai 250) 4. Processor (E6600) |
|
| |||
| |||
| Quote:
PSU: Enermax Liberty 600W. Hieman kalliimpia kuin muut merkit, mutta Liberty-sarja on modulaarinen, ja erittäin hiljainen ja tehokas. Jos ei, katso Coolermaster's. Kiintolevy: Samsung Spinpoint, että 320 sen sai 166GB per platter. Tämä tarkoittaa, että se on suurempi tietojen varastointi tiheys tarkoitettu lukea ajat ovat loistava, se on myös erittäin hiljainen ja käynnistää viileät. CPU: Hyvä valinta CPU harkitsee kortin olet poissa.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kiitos paljon, nyt on suuri ongelma. Olivatko voi saada näitä osia ja ne on lähetetty tuumaa New muna tai tiikeri suoraan ei. |