![]() |
|
| |||
| |||
| Is op zoek naar computer onderdelen voor mijn nieuwe tuig maar niet lijken te krijgen die ik wil zo ver. iemand die er mij helpen aub |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is uw budget Ta1da?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En wat is uw belangrijkste gebruik zal worden; gaming? CAD? algemene office / internet?
|
| |||
| |||
| Ja het is maar helaas ze niet doen internationale scheepvaart. Ik woon in Lusaka Zambia (Afrika) heeft het leven dat veel moeilijker .. |
|
| |||
| |||
| Wil je games spelen. Heb je $ 700. Reeds heb een 2900xt, dus moeten 1. RAM (1or 2 Gig) 2. Power supply (550W of hoger) 3. Harde schijf (320 of 250) 4. Processor (E6600) |
|
| |||
| |||
| Citaat:
PSU: Enermax Liberty 600W. Iets duurder dan andere merken, maar de Liberty serie zijn modulair en zeer rustig en efficiënt. Zo niet, kijk Coolermaster's. HDD: Samsung Spinpoint voor de 320 als je 166GB per platter. Dit betekent dat heeft een hogere data-opslag dichtheid zin gelezen Tijden zijn prachtig, het is ook heel rustig en loopt nogal cool. CPU: Goede keuze van cpu op de kaart die je hebt gekozen voor.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Thanks a lot, nu voor het grote probleem. Waren kan krijgen in deze delen en hebben ze verzonden inch Nieuw ei of tijger directe niet. |